Gå till innehåll

Sportingbet.com - Signup, 100% max $200+kortlek


deadfish

Recommended Posts

SAJT: Sportingbet

BONUS: 100% upp till $200

TYP: Signup

KOD: Ingen kod, men man måste följa länken från härifrån

KRAV: 1000 contributed raked hands

NÄTVERK: Boss Media

GILTIGHETSTID: Erbjudandet gäller tills den 15 mars 2006.

ÖVRIG INFO: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=331072

 

 

Är det 500 rejkade händer eller är det 500 contributed rejkade händer.

 

De andra bonusarna jag har spelat så gäller 500 contributed, dvs att man måste bidraga till potten för att handen skall r4äknas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 329
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=331072

 

Är det 500 rejkade händer eller är det 500 contributed rejkade händer.

 

De andra bonusarna jag har spelat så gäller 500 contributed, dvs att man måste bidraga till potten för att handen skall räknas.

 

 

Detta gäller contributed, alltså att man måste delta i potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick bara 100 i pending bonus trots att jag signade upp via pf. hur gör man för att få 100 till? och hur ser man sina rakade händer?

 

från http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=331072

antal raked hands kan endast kontrolleras via vår supporten, använd gärna LIVE-supporten i pokerrummet), skickar du ett mail till administration@sportingbet.com och anger:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står 100 pending bonus för mig oxå... man vill ju veta om man får 200 eller bara 100... så jätte bra bonuserbjudande är det inte om man får 100...

 

 

Det finns en bonus för nya spelare på $100. Denna får man efter 500 raked hands, första $30 efter 100 händer och ytterligare $70 efter totalt 500 händer. Denna bonus får alla nya spelare oavsett om man kommer via pf.nu eller ej och det är denna bonus du ser som "pending" på ditt konto.

 

Den bonus som man får via pf.nu är en 100% deposit bonus upp till max $200. För att få denna, följ instruktionerna som finns:

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=331072

 

Det betyder alltså att du som ny spelare via PF.nu har rätt till både $100 bonusen som ny spelare och 100% (max $200) deposit bonusen.

 

Båda dessa faller ut efter 500 raked hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag fick för ett tag sen 100:- "free" när jag öppnade spelkonto hos er. Dessa är nu borta, så vilken/vilka bonusar kan jag nyttja? (har inte gjort någon insättning)

 

Du kan spela upp dig till 500 raked hands och få $100 som ny kund.

 

För er som redan är registrerade och inte kan ta del av det erbjudande som finns här på PF.nu säger jag bara - håll utkik! Det kommer att dyka upp erbjudanden för existerande kunder framöver!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man nu kan spela båda bonusarna på samma 500 raked hands

hur kan man då spela pf:s bonus på valfri nivå??

 

är det okej att spela FL ?

 

 

För att få båda bonusbeloppen på samma 500 raked hands måste givetvis dessa då vara på 1/2 bord minst.

 

Men oavsett vilken nivå du spelar på så har du rätt till deposit bonusen som du får via pf.nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det betyder alltså att du som ny spelare via PF.nu har rätt till både $100 bonusen som ny spelare och 100% (max $200) deposit bonusen.

 

1. Blir bonusen 300% då?

 

Om du menar $300 så har du rätt.

 

2. Måste man spela på 0,5/1 borden för att kunna få denna bonus?

 

För att få depositbonusen via pf.nu finns inget krav på vilken nivå som du spelar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det måste ju vara en raked hand såklart för att räknas med i de 500. Menar vi samma sak nu? :?

 

Jag menar att ser jag floppen (är med i potten, kallas flopprate) i runt 20% av fallen (vilket är en siffra för en tight spelare på ett 10 seats bord) så bidrar jag ju bara till potten i 20% av fallen. Eftersom jag måste bidra till potten för att få en raked hand så måste jag spela 500/0.2=2500 händer för att få bonusen. Jag är alltså bara med i potten var femte hand. Är jag bara med i potten var femte hand tar det 2500 händer att komma upp i 500 raked hands.

 

Comprende? :D

 

Bara för att förtydliga alla som funderar över om man måste se floppen för att få en raked hand eller om det räcker att sitta med och bli tilldelad kort i en pot som blir raked.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...