Lexi009 Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Bonusen var bra på Metropolitan, men egentligen så struntar jag i den. Det viktigaste för mig är att det går att dra in lite pengar på själva spelet, och det går det att göra på deras site. Tack vare alla Italienare De är ju helt otroliga. Är ganska sugen på att testa Omaha, men det verker inte vara så mycket action .... jag och mina kompisar kommer att spela lite på lördag... Citera
p0k3rk1ng Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Nice, 1250 dollar in på Neteller nu. Kan nog tänka mig att fortsätta spela där, gillar också italienarna Citera
eyedol Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Metro fortsätter att förvåna, idag har jag fått ytterligare $50 av dem. Antar det är den där kompensationsbonusen på 10%.. Citera
crazy_toker Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 fick oxå 54dollar av metropolitan mycke bra tycker ja fast tagit en väldig tid att få ut pengarna men nu har jag fixat neteller så hoppas de går snabbare. de ska ha en eloge iallafall mycke bra löst. bara hoppas en annan sida följer efter isamma exempel... Citera
marcamannen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Bara jag som inte kunnat ta ut bonusen? Tog först ut min insatta summa och vinst och skulle sen plocka ut bonusen nu för några dagar sedan. Såg nu igår på Neteller att den transaktionen blivit "declined". Gick in på metropolitan och där var pengarna borta... Och mail svarar de inte på. Världens sämsta support? Citera
APC Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Bara jag som inte kunnat ta ut bonusen? Tog först ut min insatta summa och vinst och skulle sen plocka ut bonusen nu för några dagar sedan. Såg nu igår på Neteller att den transaktionen blivit "declined". Gick in på metropolitan och där var pengarna borta... Och mail svarar de inte på. Världens sämsta support? Har samma problem men beloppet står som processing under "Banking history report". Har ringt dom eftersom de aldrig svarar på mail å de skuölle kolla upp saken... Citera
marcamannen Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Bara jag som inte kunnat ta ut bonusen? Tog först ut min insatta summa och vinst och skulle sen plocka ut bonusen nu för några dagar sedan. Såg nu igår på Neteller att den transaktionen blivit "declined". Gick in på metropolitan och där var pengarna borta... Och mail svarar de inte på. Världens sämsta support? Har samma problem men beloppet står som processing under "Banking history report". Har ringt dom eftersom de aldrig svarar på mail å de skuölle kolla upp saken... Har du fått något svar? Hittade också min bonus under "banking history report". Fick tillslut tag på supporten, och de skulle återkomma. Citera
APC Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Inget svar.... Återkom gärna så fort du fått svar. Citera
mike73 Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Bara jag som inte kunnat ta ut bonusen? Tog först ut min insatta summa och vinst och skulle sen plocka ut bonusen nu för några dagar sedan. Såg nu igår på Neteller att den transaktionen blivit "declined". Gick in på metropolitan och där var pengarna borta... Och mail svarar de inte på. Världens sämsta support? Fasen vad skumt, jag trodde dom hade skärpt sig, själv fick jag ut bonusen + de övriga pengarna utan problem. Dessutom så satte dom in en ersättningsbonus på nästan $100. Detta bara för att det var struligt med uttagen innan. Jag har ändrat åsikt om Metro kan jag säga. Jag kommer lira vidare på siten då motståndet ibland är väldigt dåligt //mike Citera
rosjon Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Trots flera mejl där de lovat mig att det OK att casha ut så har jag nu fått problem med överföringen till netteller. Status declined, och jag ringde netteller som sa att det var metropolitan som stoppat överföringen. Inga pengar kvar på metropolitan, bara denna överföring som fortfarande står kvar som processing. Har föresten redan fått 10% i kompensation på min första withdrawal. Någon mer som råkat ut för detta? Citera
APC Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 ...Man behöver inte titta långt upp för att få svar... Citera
APC Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag såg att man kunde klicka på transaktions ID under "banking history report" och där står det att transaktionen avbröts av neteller och sen en error code. Någon annan som har samma meddelande? Citera
rosjon Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Netteller säger att denna felkod beror på att transaktionen cancelerats Citera
The Grand Bark Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Jag fick en påse dollars idag på Neteller som jag tog ut i förrgår. Har funkat bra att få ut på sistone, men tycker dom är lite skumma med allt strul så jag seglar vidare. Citera
majon96 Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Funderar på att sätta in lite stålar där och cleara bonusen. Men jag har lite svårt att föreställa mig hur svårt det är att cleara den. Det står att man ska spela 5000 contributed hands. Räcker det med att spela på lägsta limit?? Om man jämför den med att spela 2000 VIP på 0,25/0,5 på B2B, hur svårt är det och hur lång tid tar det?? Tack på förhand Citera
APC Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Never ending storyyyyy....lalala lalala lalala Fick kontakt med supporten via mail och fick svaret att de inte kunde se någott uttag . Efter nya mail så har de i alla fall skickat det till ekonomiavdelningen. Jäkligt skumt att inte pengarna går tillbaks till kontot om uttaget inte godkänns av nån anledning. EDIT: Nu har pengarna kommit in på mitt neteller. Synd att det ska krävas så mycket jobb (inte pokermässigt) för att få stålarna till netelelr. Citera
marcamannen Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Har också fått mina stålars idag efter ett antal mail till supporten. Citera
Jeppann Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Feb 07 20:40 Pokernexus - €914.00 EUR Declined Mailat metropolitan och återkommer med vad som händer. Citera
APC Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Feb 07 20:40 Pokernexus - €914.00 EUR Declined Mailat metropolitan och återkommer med vad som händer. Har varit med om just samma sak nyligen men tjata på som satan och var väldigt tydlig i dina mail så ordnar det sig efter 4-5 mail . Annars gjorde jag ytterligare ett uttag igår och det var i hamn redan i morse. Citera
Recommended Posts