baros_milan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 måste bara öppna en tråd för pizzabagare...o en omröstning för vem som e mest tomte tror du kommer vinna per asså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Ingen pizzabagare bland alternativen? Tycker alla kandidater är solida o tighta spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Hahaha... Njaa vet inte ens varför jag e med som kandidat?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Per har gått upp i ohotad ledning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 är inte förvånad.. per e en riktig pizza spelare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 haha gillar att min undersökning har fått respons o hoppas att jag får fler diskutioner o mer röster per e ju en riktig pizza bagare asså!!!! konstigt bara att tompa söt inte fått en ända en men men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rossman Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Undrar varför inte "Pizza-Theo" är en av kandidaterna...jag menar man kan ju inte syna ner ngn med T, 6os och fånga in en runner-runner stege utan att slippa pizzastämpel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Va fan e detta?!? Vadå Jag - Pizzaspelare?!?! E väl tvärtom, men DU Theo, du kvalar lätt in på första platsen! Frågan är varför du inte e med i pollen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Fasen bara jag som tar illa upp över o inte va med bland pizza lirarna ens lr?? Jag tycker Per är lik Doyle Brunson i spelanalys o spelsätt ! Go Go Per Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jämför du mig med Dollan? Mkt snällt av dig Rikke! Läste hela Super System igår på tåget till Åre.. så nu kommer ja va så jefla grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 trevligt att du läst super system per... synd bara att du inte kan engelska... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 hahaaah.. han kollade på bilderna nej per. du är ingen pizza lirare. tycker med alla där spelar en solid poker.. sätt ut några pizza tomtar där så har du snart en v äldigt låg procent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 trevligt att du läst super system per... synd bara att du inte kan engelska... LOL Personangrepp tolereras inte på detta forum Jag sa ju att ja läst den på väg till Åre, alltså efter söndagens turnering, det va därför jag fick frispel o syna lankans all-in med 88... mycke dålig syn av mig, nästan lika dålig syn som Dannes AQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Lägg upp en fråga med riktiga pizzaklonkare istälet.. den enda som skulle kunna kvala in där är ju Jompa om han går bersärk o tappar tålamodet.. Jompa är tightare än tidigare dessutom.. AQ ska jag släppa oavsett i fortsättningen.. även om jag VET att det är den bästa handen i just det läget ska jag slänga den.. tänker aldrig mer åka ur en turnering på AQ... nån mer som vill hacka på mig över min AQ-syn i söndags? Riktigt dåligt spelat o lååångt lååångt under min skicklighet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 1 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 rossman jag visste ju att jag satt mot en svagare han 10,5 os så det var väl inte så konstigt sen att man får in stege det e fint!!!! haha per tråkigt att du dragit till åre asså hade ju tänkt o klonka in färg runner runner men men ser att min kusse e uppe i täten...får se vad som händer o det är inte bara tighta o solida spelare med här dom bara leker att dom e det o danne aq lägg dom nästa gång !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 skillnad på din dam 8 där ställer in klockrent KLOONK river hoho.. det var mkt klonk på finalbordet.. hjälper att säga klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Inge fel alls på AQ synen tycker jag.. blinds var ju hyffsat höga och det var blind defense från min sida... hade antagligen gjort samma sak med en rad händer, eftersom din raise såg ut som en steal... bara tur att ja plockade upp AK just då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 va e de för AQhand ni snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 d8 e en bra hand asså klonk joo det hjälper men ja va ju iofs nästan favorit på den handen o visst vi bra spelare har ju skapliga klonkarskills!!! alltså skillnaden mellan geni o pizza-poker är hårfin...poker hos jerka idag eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 håller med.. geni poker teo. där har vi vår poker! jag tror jag kan vara med. ska titta när jag slutar träna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 jaa precis men fixa till ett jag e riktigt sugen på poker idag asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Förstår fortfarande inte hur jag kan ha 7 röster o jompa bara 6! Va e detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 ja du per måste vara nått med ditt doyle super system o göra asså för som jag sa så ska du vara nöjd över att ta ledningen i denna prestige tävling...o jompa läser ju pokerhandboken o då blir man ju tight o solid va men som sagt geni eller pizza-lirare du kan vara missförstådd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 det fattas en kandidat..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts