Mikey_Man Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Vad kan man vänta sig i antalet VIP-poäng/timme och bord vid följande nivåer: 1-2 FL Fullring resp Shorthanded? 2-4 FL Fullring resp Shorthanded? 3-6 FL Fullring resp Shorthanded? Kan vara intressant att veta om man kan få ihop lite pinnar utan att behöva grinda varje kväll, tror inte frugan skulle bli så nöjd då nämligen... /Micke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torch Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Var alldeles nyss millisekunder från att confirm:a min insättning (>€200) när jag sneglade på bonusvillkoren som sade: "Insättningsbonus utbetalas med 100% upp till €200, insättningskrav: VIP 3000". Öhm.. hade varit snopet att godkänna de villkoren och sen börja nöta i god tro. Har mailat supporten nu iaf och försökt få det bekräftat att det stod fel.. Så ni som just ska göra en insättning: bekräfta inte av bara farten, utan kontrollera att bonusvillkoren stämmer! (även om bonusen enligt de korrekta villkoren inte behöver vara körd för det.. vad vet jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Var alldeles nyss millisekunder från att confirm:a min insättning (>€200) när jag sneglade på bonusvillkoren som sade: "Insättningsbonus utbetalas med 100% upp till €200, insättningskrav: VIP 3000". Öhm.. hade varit snopet att godkänna de villkoren och sen börja nöta i god tro. Har mailat supporten nu iaf och försökt få det bekräftat att det stod fel.. Så ni som just ska göra en insättning: bekräfta inte av bara farten, utan kontrollera att bonusvillkoren stämmer! (även om bonusen enligt de korrekta villkoren inte behöver vara körd för det.. vad vet jag). Vad sa supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torch Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Var alldeles nyss millisekunder från att confirm:a min insättning (>€200) när jag sneglade på bonusvillkoren som sade: "Insättningsbonus utbetalas med 100% upp till €200, insättningskrav: VIP 3000". Öhm.. hade varit snopet att godkänna de villkoren och sen börja nöta i god tro. Har mailat supporten nu iaf och försökt få det bekräftat att det stod fel.. Så ni som just ska göra en insättning: bekräfta inte av bara farten, utan kontrollera att bonusvillkoren stämmer! (även om bonusen enligt de korrekta villkoren inte behöver vara körd för det.. vad vet jag). Vad sa supporten? Fick det här svaret ganska snabbt.. men sen har jag inte hört nåt mer: ---- Hello, Thank you for reporting the issue. Your e-mail was forwarded to our marketing department and you will be contacted as soon as possible, Please note that our payments department only works during normal office hours (8-20 CET weekdays). Best Regards, Customer Support Service Martins Poker ---- Känns lite konstigt.. verkar helt enkelt som att bonusen är ändrad till en 15x-are i smyg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Jag fick svar nyss, 20/100 max 600 euro är borttagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hage Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 skit, hade tänkt köra denna.. hmm.. bör finnas fler b2b där ute.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Atleten Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Funkar denna bonus fortfarande? JA/NEJ? Om inte, finns det någon liknande bonus? De flesta sajter har väl €10/100VIP. Vore nice om man kunde komma under det. Och åtminstone kunna få upp till €400 i bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Hej! Är det ngn som vet om Martinspoker har ngn bonus just nu, exempelvis novreload upp gill 200e? Har redan clearat 600 sign up. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts