Gå till innehåll

MartinsPoker.com - Signup, 100% upp till €600


lfx

Recommended Posts

Känns ändå som att ett sånt här svar borde gälla.. Är ju inte direkt oklart att man kan stacka 2 bonusar samtidigt.

 

Hi,

 

Kindly note that it is indeed possible to have two bonuses on one account.

Also note that the VIP points that you earn after making the deposit with the

reload bonus code will be counted towards both the sign-up and reload

bonuses.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 207
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hi,

 

Kindly note that it is indeed possible to have two bonuses on one account.

Also note that the VIP points that you earn after making the deposit with the

reload bonus code will be counted towards both the sign-up and reload

bonuses.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

Jag har frågat supporten hur de ser på svaret supporten givit på frågor om bonusen. Enda svar jag får på mina frågor är utdraget ur Terms & Conditions, Bonus Rules. De kör alltså med tiga-ihjäl-alltihopa-strategin. Ganska effektiv mot enskild kund, men tror att det är för många som berörs för att det ska vara särskilt lönande för Martinspoker att frysa kommunikationen. Snart knackar Sverker på Knivens dörr. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger in mitt inlägg från Bestpoker tråden här också:

 

(Senaste inlägget från Bestpoker finns på sidan 21. Där framgår att de som fått pengar utbetalda får behålla dem (Bestpoker godkänner alltså bonusarna), de som inte fått några pengar utbetalda men har uppfyllt sin del av avtalet kan känna sig blåsta, de som ännu inte skrapat ihop alla VIP får en ny deal av Bestpoker (Bestpoker förnekar det ursprungliga avtalet) som inte existerar i praktiken.

 

Jag tolkar deras tystnad som att de anser att saken är utagerad.)

 

Saken är dock inte utagerad för alla oss som blivit blåsta på tusentals kronor, vi som ingick ett avtal med Bestpoker/ Martinspoker, fullföljde det men blev rövknullade.

 

Jag informerat media om Bestpoker förehavanden men även Martinspoker. Att blåsa kunder genom att i efterhand ändra vilkoren för kunden är inte acceptabelt. Allmänheten förtjänar att veta om hur företag i Sverige agerar.

 

Alla som känner sig manade: Ta kontakt med tidningar, tv, webtidningar, forum, bekanta, tv och berätta om situationen som uppståt. Det räcker med att skicka ett mail och länka till trådarna här på forumet och eller beskriva sin egen situation.

 

Sånt här skall inte få ske! Det handlar inte bara om pengar, jag tolererar inte att företag missbrukar sin makt och trampar på privatpersoner på det här viset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktiskt tror jag det skulle vara bra om många mailar aftonbladet och expressen. Martin de Knijf är ju känd i sverige och det är en intressant nyhet för dem att hans pokersida ändrar avtal om utbetalning. Det gäller ju över 1000 kr för de flesta berörda.

Martinspoker kanske backar om media visar intresse...

 

Bara en tanke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte orkat sätta mig in i kalabliken kring bonusarna de senaste dagarna men kan upplysa om min situation om det hjälper någon.

Jag anslöt mig 2/11-2005 till MP och fick skriftlig beskräftelse på att jag hade en pending 600 Euro bonus som skulle betalas ut 2/2 2006 om jag spealde 3000 VIP.

Under tiden utnyttjade jag minst en reload (i december: novreload).

Jag har nu fått båda bonusarna.

 

Jag lämnar nu ändå MP pga av att de inte kunde återbetala sketna 10 Euro som jag förlorade då två SnG frös under spel pga hängande klient.

 

Som många andra frågar jag mig varför jag överhuvudtaget skulle spela på B2B när Party fungerar så stabilt och pålitligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde inte forumet kunna ha en åsikt i detta ämnet?

 

Även om dom inte brytit mot några lagar. Så är det helt klart ett fall av extremt dålig etik och moral. Som skadar trovärdigheten i bonuserbjudanden hos andra sajter i framtiden.

 

Ska man inte kunna lita på vad sajterna säger i fortsättnigen? Ska dom kunna gömma sig bakom sina terms and conditions oavsett vad dom sagt?

 

/Balobas

 

EDIT: Ursäkta kortet.. hade en "bad hairday"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer troligen bli bannad nu, men de är väl rätt solklart att pf har ett ekonomiskt intresse i dom här frågorna.

 

då de finns många som erbjuder bättre signup erbjudanden än pf, tänker främst på multipoker på en del sider erbjuds man ju tex 2böcker iställe för som här en sketen t-shirt.

 

självklart förstår jag att de kostar nån krona att tillhanda hålla forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick iaf min bonus idag efter ett nytt mail och en dags väntan.

Har spelat upp mina 2400vip på sng(142€ vunna) och tagit ur varens cent från sidan. Vågar inte ha pengar där på ett tag. Dock är ju VM bonusen intressant... men det blir ett senare problem.

 

Är inte insatt i b2b och deras VIP-system men är lite fundersam över hur du fick ihop såpass på 2400 VIP?

Kikade lite snabbt nu, 300 VIP för 3 Euro Sng.. blir ju inga större pengar.

 

Sen såg jag att man kunde överföra VIP från poker till kassa, vad är meningen med detta? Det finns väl ingen shop vad jag kan se.. Möjligen man kan ha poängen till o bekosta withdrawals som inte är kostnadsfria.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan säga att supporten visat upp sina temrs and conditions för mig och insisterade på att jag bara skulle få €520. Dock fick jag €600 ändå, så de har förhoppningsvis ändrat sig =) ANnars får jag flytta pengarna fort innan de tar tillbaka :P

 

Dom har noll koll på B2B. Skulle bara få 75 i depositbonus på staffpoker o supporten jävlades som fan med mig o sen när jag väl fick bonusen fick jag hela ändå. Var ju gött men mysko :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick iaf min bonus idag efter ett nytt mail och en dags väntan.

Har spelat upp mina 2400vip på sng(142€ vunna) och tagit ur varens cent från sidan. Vågar inte ha pengar där på ett tag. Dock är ju VM bonusen intressant... men det blir ett senare problem.

 

Är inte insatt i b2b och deras VIP-system men är lite fundersam över hur du fick ihop såpass på 2400 VIP?

Kikade lite snabbt nu, 300 VIP för 3 Euro Sng.. blir ju inga större pengar.

 

Sen såg jag att man kunde överföra VIP från poker till kassa, vad är meningen med detta? Det finns väl ingen shop vad jag kan se.. Möjligen man kan ha poängen till o bekosta withdrawals som inte är kostnadsfria.

 

Det är helt omöjligt att få 300 Vip för en €3 SnG.

 

Var läste du det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är helt omöjligt att få 300 Vip för en €3 SnG.

 

Var läste du det?

 

Jag var kanske lite otydlig där men läs inlägget igen så förstår du att jag menar att det kostar 300 VIP för att spela en 3 Euro SnG och att jag har lite svårt o förstå hur han kunde plussa nästan 150 euro genom att utnyttja 2400 VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är omöjligt

 

8st SNG kan han spela för 2400VIP.

Han kan få max 15€ på varje SNG vid vinst

8*15=120€

 

Och hur ofta vinner man 8st 10-sitsiga SNG i rad ? :)

 

Ah det jag tänkte med, dock kanske han menar att körde en SnG för 300 VIP, vann och sen även använde vinsten till att spela mer.. Då skulle det ju kunna funka.

 

Jag kommer iaf ta o slaska bort mina 600 VIP på två st SnG sen avinstallera martinspoker och aldrig besöka deras site igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är helt omöjligt att få 300 Vip för en €3 SnG.

 

Var läste du det?

 

Jag var kanske lite otydlig där men läs inlägget igen så förstår du att jag menar att det kostar 300 VIP för att spela en 3 Euro SnG och att jag har lite svårt o förstå hur han kunde plussa nästan 150 euro genom att utnyttja 2400 VIP.

Förlåt alla som spekulerat! Hade så klart 4400Vip. 2st 20€ sng kom 1a och 3a. en 3€ kom 4a en 1e kom 2a. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inga terms and conditions på martinspoker vad jag kan se. Är det fortfarande €600 för 3000 VIP som gäller eller har de ändrat villkoren på den bonusen?
Har för mig att supporten har sagt att Novdeposit bara gällde 2005 ut men på hemsidan står den ju kvar. Jag skulle maila supporten innan jag gjorde en insättning iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som bara fått en del av depositbonusen efter att stackat den med reloadbonusar? Alltså är det som supporten säger?

 

Jag skulle få min 600€ bonus nu på onsdag. Men supporten säger att jag behöver spela ytterligare 1200VIP tills dess för att få hela bonusen.

 

Vad jag har hört så är det flera som fått hela bonusen ändå? Så jag är lite osäker på om jag ska försöka spela ihop dessa VIP dom sista två kvällarna eller om jag ska skita i det.

 

Någon som vet mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som bara fått en del av depositbonusen efter att stackat den med reloadbonusar? Alltså är det som supporten säger?

 

Jag skulle få min 600€ bonus nu på onsdag. Men supporten säger att jag behöver spela ytterligare 1200VIP tills dess för att få hela bonusen.

 

Vad jag har hört så är det flera som fått hela bonusen ändå? Så jag är lite osäker på om jag ska försöka spela ihop dessa VIP dom sista två kvällarna eller om jag ska skita i det.

 

Någon som vet mer?

 

Vill du vara säker så måste du spela 1200 vip till. Jag lider av samma problem. Har några kompisar som gjort 3000 vip och fått hela bonusen men när jag mailade och frågade om min bonus så hade dom dragit bort 240€ för att jag gjort båda reloadsen. Väldigt konstigt förfarande från martinspoker men men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men supporten säger att jag behöver spela ytterligare 1200VIP tills dess för att få hela bonusen.

 

Vad jag har hört så är det flera som fått hela bonusen ändå? Så jag är lite osäker på om jag ska försöka spela ihop dessa VIP dom sista två kvällarna eller om jag ska skita i det.

 

Någon som vet mer?

 

jag mailade och frågade om min bonus så hade dom dragit bort 240€ för att jag gjort båda reloadsen. Väldigt konstigt förfarande från martinspoker men men..

 

Är i samma sits. Ska få mina pengar 28 feb. Skulle också vilja veta om jag verkligen måste spela in 1200VIP, men det blir nog svårt att få ett säkert svar på den frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...