jenn Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 det är 24hnetworks som administrerar sånt, så lika säkra som på vilket annat b2b skin som helst Citera
ladatarzan Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Hej alla. Vilken vecka. Puh. Hur som helst, ovan är inte möjligt. Vi kan INTE ta ut pengar från någons Neteller konto. Punkt. All eloge till Bestpoker men de kan nog inte trolla. mvh Stefan "Vi" som i vi från Hökarängen eller som i "jag representerar Bestpoker men det framgår inte på något sätt". Citera
mape Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 finns det ingen möjlighet att kunna mötas halva vägen, att en lr två bonusar betalas ut till oss som använt koderna och clearat dem, fast nån dag försent enligt er... skulle jag tro att många blir nöjda och ni borde bli nöjd som får nöjde kunder och inte behöver betala ut fullt belopp... Citera
Ekenstar Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Hej alla. Vilken vecka. Puh. Hur som helst, ovan är inte möjligt. Vi kan INTE ta ut pengar från någons Neteller konto. Punkt. All eloge till Bestpoker men de kan nog inte trolla. mvh Stefan "Vi" som i vi från Hökarängen eller som i "jag representerar Bestpoker men det framgår inte på något sätt". sostlind jobbar på 24hpoker eller 24h networks eller nåt sånt. Citera
APC Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vi kan vädja till våra medlemmar att försöka hålla huvudet kallt och ge alla berörda parter några dagar att samla sig men vi kan inte plocka bort en tråd om ett så pass viktigt ämne som detta bara för att några få inte klarar just det. Självklart tar det några dagar men de borde i alla fall skriva något i ett inlägg här för att lugna (vilket knappt är möjligt ) de drabbade. finns det ingen möjlighet att kunna mötas halva vägen, att en lr två bonusar betalas ut till oss som använt koderna och clearat dem, fast nån dag försent enligt er... skulle jag tro att många blir nöjda och ni borde bli nöjd som får nöjde kunder och inte behöver betala ut fullt belopp... Jag skulle bli nöjd om jag fick en till för t-shirt i storleken xs Citera
K_MaN Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Fick min bestpoker t-shirt idag. Ska maila supporten och fråga om de kan skicka en retursedel. Heybike vilken pajas du är!!!!!! Är du så bitter att du orkar hålla på så, lol ha ha ha ha!!!!! Skulle bara fattas att du är från Heypoker he he he!! Hehe, den sista skrevs med glimten i ögat. Fast jag täkner inte göra reklam för sidan genom att bära den. Är inte lika arg på Bestpoker idag, men ilskan mot Martinspoker spiller över. Håller med dig om detta. Jag ser Martinspokers sätt mot oss som ett stort hån. Men som många säger här ge dem lite tid att tänka över situationen ett par dagar innan alla börjar hota till höger o vänster... Citera
jenn Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vi kan vädja till våra medlemmar att försöka hålla huvudet kallt och ge alla berörda parter några dagar att samla sig men vi kan inte plocka bort en tråd om ett så pass viktigt ämne som detta bara för att några få inte klarar just det. Självklart tar det några dagar men de borde i alla fall skriva något i ett inlägg här för att lugna (vilket knappt är möjligt ) de drabbade. finns det ingen möjlighet att kunna mötas halva vägen, att en lr två bonusar betalas ut till oss som använt koderna och clearat dem, fast nån dag försent enligt er... skulle jag tro att många blir nöjda och ni borde bli nöjd som får nöjde kunder och inte behöver betala ut fullt belopp... Jag skulle bli nöjd om jag fick en till för t-shirt i storleken xs jag har också gått miste om min fusk-bonus. Men att kalla oss "drabbade" är ju ändå fel. Vi har horat till oss gratis pengar som vi tydligen räknar med att bestpoker ska ge oss! Värdet på 1200 VIP är lika med 140 eur i runda slängar. Sen att vi gnäller för att vi inte får(!) 420 EUR till GRATIS e ju rätt komiskt. vilket företag ger bort pengar till sina spelare utan en motprestation? i detta fallet är motprestationen bara 1200 VIP, inte mer...och vi har alla fattat att d e en bugg i 24hnetworks system och inte i bestpokers. kan vara bra att tänka från deras perspektiv, de är ju dom som blivit fuckade. Citera
Bestpoker Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Felaktiga bonuskoder Härigenom vill vi bemöta de inlägg kring bonuskoder som de senaste dagarna har publicerats och diskuterats på Pokerforum. Följande har hänt. 1. Koderna vbg140, texas140 samt trix140 blev av misstag konfigurerade av 24h Network som reload bonusar istället för sign-up bonusar. Dessa stackbara reload bonusar är 100 % upp till € 140 efter 1200 VIP vilket innebär att man efter 1200 VIP från utbetalt € 140, efter ytterligare 1200 (totalt 2400) VIP från man ytterligare € 140 utbetalt, osv. De avtal som spelare har ingått när de använt dessa koder är i enlighet med ovanstående beskrivning. BestPoker har inte ändrat avtalets innebörd, vilket antyds i vissa inlägg på Pokerforum. 2. På grund av en ”bugg” i 24h Networks system har spelare kunnat cleara samtliga bonusar vid första clearing tillfället, d v s i det här fallet har samtliga bonusar utbetalats efter 1200 VIP. Denna bugg upptäcktes den 30 januari 2006 och åtgärdades därefter omgående. De spelare som lyckades uppnå 1200 VIP med flera stackade reload koder före det att buggen åtgärdades fick samtliga bonusar utbetalda till sina spelarkonton. 24h Network beslutade därför att återkalla samtliga felaktiga bonusutbetalningar. När detta kom till BestPokers kännedom beslutade vi istället att återföra utbetalda bonusar till berörda konton eftersom den felaktiga bonusutbetalningen hade skett som ett resultat av ett systemfel. Trots att vi enligt avtal har rätt att när som helst avbryta en felkonfigurerad bonuskampanj, som i det här fallet också har åsamkat oss stor ekonomis skada, har vi valt att låta samtliga berörda spelare få sina bonusar utbetalda enligt punkt 1 ovan. Vi ber helhjärtat om ursäkt för den förvirring som uppstått till följd av den bugg som tidigare fanns i 24h Networks system. Ni som ändå anser er orättvist behandlade av antigen oss eller 24h Network ombedes skriftligen kontakta Hjalmar Lethin på hjalmar.lethin@bestpoker.com. Mats Jansson Marknadschef BestPoker.com Citera
dannnne88 Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Självklart känner man sig orättvist behandlad eftersom dom som nötte fort får 480€ medans ja får 140€ men inte så mycket att göra antar jag, hejdå b2b! Citera
pluntzky Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Hur kan man kalla det en "bugg" på punkt 2 när det handlar om en öppen inställning från 24hnetworks att man ska kunna cleara bonusar samtidigt? Citera
heybike Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Äntligen bryts tystnaden. Inget nytt i utlåtandet men nu vet man i alla fall helt säkert vad de beslutat. Man väljer att undvika större ekonomisk smäll före att vara konsekvent i sin behandling av sina kunder. Nu lämnar i alla fall jag det här bakom mig. Citera
jenn Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Självklart känner man sig orättvist behandlad eftersom dom som nötte fort får 480€ medans ja får 140€ men inte så mycket att göra antar jag, hejdå b2b! dom måste ju dra gränsen nånstans. jag kommer iaf vippa ihop de resterande 420 EUR. back till grinden då skönt att detta är utagerat Citera
APC Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Tack, då vet jag...kommer lira de första 1200 sen får vi se... Citera
fat_joe Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Var konsekvent i erat handlande och agera proffsigt som partypoker. Själv vet jag iaf vilka klåpare man inte ska lita på i framtiden ... Citera
HeyJohan Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vill inte lägga mig i diskussionen men bara klargöra att heybike inte har någon koppling till Heypoker.com Mvh Johan Citera
p0k3rk1ng Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vill inte lägga mig i diskussionen men bara klargöra att heybike inte har någon koppling till Heypoker.com Mvh Johan Hehe, det har man förstått Citera
jenn Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vill inte lägga mig i diskussionen men bara klargöra att heybike inte har någon koppling till Heypoker.com Mvh Johan lol, yeah right Citera
Dalex Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Fine, då är det bara att acceptera läget och köra vidare. Upplägget med koderna kanske var lite suspekt för vissa och vissa inte men så är det, dock tycker jag Martinspokers aggerande i hela den här stacka bonus härvan är ännu mer katastrofal. Dom som fått bonusen från Bestpoker, kul för dom...vi andra har ju möjlighet att spela ihop den om vi vill/känner för det men i MP's fall så är man ju helt fuckad i och med att 24hnetwork tog bort möjligheten som jag ser det att stacka bonusar på nåt skin i deras nätverk Citera
ninreb Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 bestpoker förlorar ju antaligen ingenting på att folk som inte får sina bonusar slutar spela där. folk som jagar bonusar och använder suspekta koder hittade i bonustrådar är pokersidors bästa kunder direkt... De som gnäller över att de inte för pengar som aldrig var menade ut bara är ett stort misstag är nog inte kunder en pokersajt vill ha ändå. Citera
Mr Zero Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Jag måste säga att jag tycker att Bestpoker ska ha en eloge för sítt agerande. Vill också säga till alla er som skriker om skandal och bojkott att ta ett par djupa andetag och tänka över det hela en gång till. 1. Bestpoker har inte gått ut med dessa koder som reloads. 2. Ni som har använt dessa koder som reloads får också chansen att cleara dessa med dom ursprungliga villkoren, €140 för 1200 vips vilket inte är någon dålig bonus. Några €420 för 1200 vips har mig veterligen aldrig ens nämnts, varken i cashieren eller någon annanstans från Bestpokers håll. 3. En bugg hos B2B/24h network har gjort att det ändå har gått att få ut bonusen efter 1200 vips. Detta har Bestpoker inte fått någon ersättning för och har trots att deras T&C godkänner annat betalat ut och stått för detta ur egen ficka. Detta sammantaget gör att mitt förtroende för Bestpoker inte direkt har minskat utan tvärtom. Citera
crazy_toker Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 så du tycker alltså de är rätt att folk ska behandlas olika, antar att du är en av de som fått pengar... Citera
ninreb Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 ..... skönt att det finns någon vettig människa som inte försöker hävda sin rätt till något de absolut inte har rätt till. bra sagt. Citera
Mr Zero Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 så du tycker alltså de är rätt att folk ska behandlas olika, antar att du är en av de som fått pengar... Nix, har inte fått en krona. Alltså är jag en av de som har "förlorat" mest på detta. Citera
Recommended Posts