Gå till innehåll

BestPoker.com - Reload, 3 stackbara €140

Recommended Posts

Postad

tycker det är helt fel att dra jämförelser med andra branscher som on-off eller cykel handlare. detta är ett unikt fall.

faktum är att x antal spelare använt koderna, och att bara hälften fick sina bonus pengar. jag tillhör de drabbade som "bara" har hunnit spela 600 vip.

klart att man blir lack som fan

• Svars 662
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
tycker det är helt fel att dra jämförelser med andra branscher som on-off eller cykel handlare. detta är ett unikt fall.

faktum är att x antal spelare använt koderna, och att bara hälften fick sina bonus pengar. jag tillhör de drabbade som "bara" har hunnit spela 600 vip.

klart att man blir lack som fan

Ja men det är nästan värre att vi som blev klara 30-31/1 inte får ett öre. Vi blev ju trots allt klara innan dom stängde koderna. Jag tycker dom får gör det enda rätt och det är att betala ut bonusen till alla som signat upp och börjat spela. Man kan ju inte ge pengar till hälften och sen skita i resten. Då är det lite som att vi som inte får bonusen, har betalat bonusen som dom andra har fått. Roligt att ha sponsrat en bonushora!

Postad

Det är bara att gratta dom som lyckades fixa bonusen i tid och har fått sina pengar utbetalda. Vi andra "loosers" får bita i det sura äpplet och casha ut våra pengar ifrån B2B nätverket. Bestpoker har kanske försökt att rätta till detta, men insåg att det skulle bli alldeles för dyrt att betala ut alla bonusarna. (eftersom de inte fick hjälp från nätverket) Så tyvärr Bestpoker, även om ni försökte så har ni misslyckats kapitalt och kommer får känna av detta genom en mängd tappade kunder. Detta är ju inte det enda poker forumet som det lär skrivas på.. :shock:

Eftersom hela nätverket egentligen är skit med ständiga laggar mm så är det ju bonusar som lockar dit folk, bara att inse.. Nu när de feta morötterna försvinner så kommer pokerspelarna ochså göra det i hög grad. Kan dock inte låta bli att tycka lite synd om BestP, som hammnat mitt i skottlinjen. På ena sidan ett nätverk som inte ger med sig o andra sidan hysteriska "bonushunters" som skriker högt av ilska..jag vill inte byta med er ;)

Så dax att casha ut och dra vidare, lite fattigare o lite surare än vanligt :twisted:

//mike

Postad
Poängen är att bestpoker skyller från sig på en bugg och vissa får den knappast troligt, förstår dem inte vad detta ställt till det e fan ba att punga ut, skadar ju företaget jätte mycket! NIET dem vinner ju mer på att betalat ut vad som stod i avtalet från början![/quote

Ja det var en bugg i systemet men den är ju orsakad av 24h och ingen annan. Bestpoker har ju stått upp för oss spelare, vilken man inte kan säga om 24h. Jag har också missat min bonus men jag får ju ändå chansen att spela om 4 stycken bonusar nu. Det kunde ha varit så illa att man bara fick spela om en enda.

Postad
Så det finns alltså folk som på allvar inte begrep att det inte var meningen att man skulle kunna köra dessa tre (fyra inkl sign-up) bonusarna parallelt och att man tog en chans genom att använda dom?

Antingen har du inte läst tråden, och då föreslår jag att du gör det! Eller så kallar du en hel del forummedlemmar lögnare och då kan du väl åtminstonde göra det rakt ut istället för att bara antyda det.

Poängen är att bestpoker skyller från sig på en bugg och vissa får den knappast troligt, förstår dem inte vad detta ställt till det e fan ba att punga ut, skadar ju företaget jätte mycket! NIET dem vinner ju mer på att betalat ut vad som stod i avtalet från början![/quote

Ja det var en bugg i systemet men den är ju orsakad av 24h och ingen annan. Bestpoker har ju stått upp för oss spelare, vilken man inte kan säga om 24h. Jag har också missat min bonus men jag får ju ändå chansen att spela om 4 stycken bonusar nu. Det kunde ha varit så illa att man bara fick spela om en enda.

Men saken är ju den att det är inga problem att sitta dag och natt och spela mycket enklare bonusar än 140EUR 1200 VIPS, så flertalet hade mao inte satt in ett öre om det inte vore för att det var en väldigt bra bonus

Postad

Postad
Så det finns alltså folk som på allvar inte begrep att det inte var meningen att man skulle kunna köra dessa tre (fyra inkl sign-up) bonusarna parallelt och att man tog en chans genom att använda dom?

Antingen har du inte läst tråden, och då föreslår jag att du gör det! Eller så kallar du en hel del forummedlemmar lögnare och då kan du väl åtminstonde göra det rakt ut istället för att bara antyda det.

Jodå, jag har läst det mesta av tråden. Det var inte meningen att trampa någon på tårna, jag försöker bara förstå hur den här grejen kan skapa sån uppståndelse.

Postad
Men i detta fall som jag påpekat ovan är bonusen inte uppenbart oskälig då lika bra och bättre bonusar existerar.

Starta gärna en tråd var det existerar bättre bonusar

Jag spelade metrolpolitans som jag även nämnt ovan. Sen hade väl Unibet en 2x bonus tidigare men det tror jag också jag nämde ovan.

Edit: Såg att jag nämnt det direkt efter citatet du klippt ut. Du kanske menade bättre som är aktiva just nu? Det har jag aldrig hävdat att jag känner till, och är säkerligen anledningen till att så många hakade på just denna bonus.

Postad

Edit: Såg att jag nämnt det direkt efter citatet du klippt ut. Du kanske menade bättre som är aktiva just nu? Det har jag aldrig hävdat att jag känner till, och är säkerligen anledningen till att så många hakade på just denna bonus.

Ok missuppfattade din betydelse mellan existerar och existerat

No worries... Bara så man inte missar nått ;)

Postad

Tackar så mycket för bonusen den kom nyss in på neteller. :D

Vågade inte ha pengarna kvar på pokerkontot eftersom någon tidigare hade varit inne på mitt konto och snott pengar av mig, som tur var fick jag tillbaka det de hade tagit.

En sak jag inte förstår är att jag fick bonusen men inte vissa andra.

Tror det var Myssion och några till som fixade 1200VIP innan de ändrade reglerna, var det bara någon lotteridragning som bestämde att några fick bonusen medan andra blev utan? :roll:

Postad

Vågade inte ha pengarna kvar på pokerkontot eftersom någon tidigare hade varit inne på mitt konto och snott pengar av mig, som tur var fick jag tillbaka det de hade tagit.

Tror det var Myssion och några till som fixade 1200VIP innan de ändrade reglerna, var det bara någon lotteridragning som bestämde att några fick bonusen medan andra blev utan? :roll:

Vilket datum clearade du din bonus??

Postad

Att folk inte skulle ha förtsått att det inte var en officiell bonus har jag lite svårt att förstå. Iaf om man fick info om bonusen via bonustråden.

På de första 2 sidorna efter att nån nämner bonuskoderna första gången är det många inlägg som säger "de där koderna kommer inte att fungera länge" "se nu för fan till att inte maila supporten, då spärrar de koderna!" och "dock så kommer det säkert att spärras snart då jag inte tror att bestpoker är särskilt intresserade av att betala ut en 2,14x bonus."

Sen att folk är förbannade för att vissa fått och att andra inte fått, det har jag full förståelse för...

Postad

ca 20,30 den 30/1

Postad
...

Vad tycker du isåfall om Martinspoker historian?

Dom bonusarna var också för bra för att vara sanna. Men supporten talade hela tiden om att det skulle funka. Nu när pengarna ska betalas ut så ändrar dom kraven.

Där var kravet 600€+200€+200€ för 3000VIP. Också det ett stort övervärde om man tillämpar dina siffror.

Ska man då själv komma fram till att det kommer ändras senare eftersom det är "för bra för att vara sant"?

Jag anser:

Om Martinsppokersupporten svarat ja på ett mail med en specifik fråga, "är det okej om jag clearar flera bonusar samtidigt", så skall den som frågat hållas skadelös. Det kan likställas med ett separat avtal som dom gjort med den specifika spelaren som frågat. Andra som "hängt på" skall inte ha bonusen.

Har dom svarat "ja" på samma fråga ställda av ett flertal (>10 st) så skulle jag anse att dom ansett att det vore en allmän hållning, och då skall bonusen gälla för alla.

Nu är jag inte insatt i MartinsPoker, men vad jag förstår har inte supporten på Bestpoker svarat ja på flertalet sådana frågor, utan folk har ingått "automagiska avtal i klienten", som då vore uppenbarligen fel.

Återigen, mina personliga åsikter, ingen officiell hållning från forumet eller liknande.

Postad

ca 20,30 den 30/1

Seriöst jag clearade min ca 18:00 , 30/1.

Bara hoppas att min är på g.

Postad
...

Vad tycker du isåfall om Martinspoker historian?

Dom bonusarna var också för bra för att vara sanna. Men supporten talade hela tiden om att det skulle funka. Nu när pengarna ska betalas ut så ändrar dom kraven.

Där var kravet 600€+200€+200€ för 3000VIP. Också det ett stort övervärde om man tillämpar dina siffror.

Ska man då själv komma fram till att det kommer ändras senare eftersom det är "för bra för att vara sant"?

Jag anser:

Om Martinsppokersupporten svarat ja på ett mail med en specifik fråga, "är det okej om jag clearar flera bonusar samtidigt", så skall den som frågat hållas skadelös. Det kan likställas med ett separat avtal som dom gjort med den specifika spelaren som frågat. Andra som "hängt på" skall inte ha bonusen.

Har dom svarat "ja" på samma fråga ställda av ett flertal (>10 st) så skulle jag anse att dom ansett att det vore en allmän hållning, och då skall bonusen gälla för alla.

Nu är jag inte insatt i MartinsPoker, men vad jag förstår har inte supporten på Bestpoker svarat ja på flertalet sådana frågor, utan folk har ingått "automagiska avtal i klienten", som då vore uppenbarligen fel.

Återigen, mina personliga åsikter, ingen officiell hållning från forumet eller liknande.

Om alla vore lika kloka som du skulle vi slippa all tjafs...

Kan bara säga att när det gäller Martins poker så har fler än 10 fått svar:ja då man undrat ifall man kan cleara 2 bonusar samtidigt. Men det är en annan soppa som diskuteras i en annan tråd...

Postad

ca 20,30 den 30/1

Vill inte sprida alltför negativa vibbar till dig, men min bonus var aldrig på G, utan den ploppade in på kontot så fort jag kom upp till 1200 VIP.

Jäkla konstigt att det inte blev samma sak hos dig. Du fixade ju faktiskt bonusen före mig.

Postad

ca 20,30 den 30/1

När fick du in bonus pengarna på ditt poker konto?

Postad

ca 20,30 den 30/1

Vill inte sprida alltför negativa vibbar till dig, men min bonus var aldrig på G, utan den ploppade in på kontot så fort jag kom upp till 1200 VIP.

Jäkla konstigt att det inte blev samma sak hos dig. Du fixade ju faktiskt bonusen före mig.

Vad är det som händer?????