joggystyle Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Jävligt kul! Tror att jag va mitt i en pot när jag blev utskickad...är dock inte säker. Trist, hade suttit fint att ta hem den där. well that's just onlinepoker japp det är sånt man får ta, lite dålig tajming den här gången bara =( Citera
Hajen69 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 I en forumsturnering som denna känns det som det ända rätta hade varit att låta blindsen gå runt..... Håller helt med. Att inte göra detta är bara osportsligt. Nu kanske inte pokerspelare generellt är så sportsliga men att systematiskt höja mörkarna när de enda andra två kvarvarande spelarna är disconnectade tycker jag bör bestraffas på något sätt... Citera
joggystyle Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 I en forumsturnering som denna känns det som det ända rätta hade varit att låta blindsen gå runt..... Håller helt med. Att inte göra detta är bara osportsligt. Nu kanske inte pokerspelare generellt är så sportsliga men att systematiskt höja mörkarna när de enda andra två kvarvarande spelarna är disconnectade tycker jag bör bestraffas på något sätt... Det går bra att kompensera oss också hehe Troligtvis så skulle ju jag eller Rebs vunnit turneringen. Citera
Staahla Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 I en forumsturnering som denna känns det som det ända rätta hade varit att låta blindsen gå runt..... Håller helt med. Att inte göra detta är bara osportsligt. Nu kanske inte pokerspelare generellt är så sportsliga men att systematiskt höja mörkarna när de enda andra två kvarvarande spelarna är disconnectade tycker jag bör bestraffas på något sätt... Jag anser att motsatsen borde bestraffas. Klart killen ska höja järnet medans han kan. Citera
chcar Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Okej, ni kan korsfästa mig om ni vill. Jag (draghand) stal blindsen när det efter några händer gick upp för mig att det var kajko med turneringen. Utgick då från att allt (från "stoppet") skulle spelas om vilket jag också skrev i chatten. Så har skett vid liknande tillfällen, om jag inte missminer mig. Nu blev det inte så utan turneringen kom igång igen och jag och Joggystyle hamnade slutligen heads-up. Hur tycker ni att vi löser det här, Joggystyle och ReBs? Citera
joggystyle Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Okej, ni kan korsfästa mig om ni vill. Jag (draghand) stal blindsen när det efter några händer gick upp för mig att det var kajko med turneringen. Utgick då från att allt (från "stoppet") skulle spelas om vilket jag också skrev i chatten. Så har skett vid liknande tillfällen, om jag inte missminer mig. Nu blev det inte så utan turneringen kom igång igen och jag och Joggystyle hamnade slutligen heads-up. Hur tycker ni att vi löser det här, Joggystyle och ReBs? Mig spelar det inte så stor roll eftersom jag låg tvåa och slutade tvåa. Hade ioförsig haft lite bättre chans att vinna om jag inte blev utkastad men men... =) Citera
Nusseman Postad 30 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2006 Grattis chcar! Klart du inte ska sitta ut när de andra blir utslängda. Ok att det är kompisstämning i POKERFORUM.nu men det är ju inte direkt så att vi känner varandra så bra att vi måste kramas hela tiden Citera
ReBs Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Okej, ni kan korsfästa mig om ni vill. Jag (draghand) stal blindsen när det efter några händer gick upp för mig att det var kajko med turneringen. Utgick då från att allt (från "stoppet") skulle spelas om vilket jag också skrev i chatten. Så har skett vid liknande tillfällen, om jag inte missminer mig. Nu blev det inte så utan turneringen kom igång igen och jag och Joggystyle hamnade slutligen heads-up. Hur tycker ni att vi löser det här, Joggystyle och ReBs? Nä....Det finns ju inga regler på hur vi ska spela när sånt här inträffar så shit happens.....grattis till vinsten Men däremot skulle man ju vilja ge programeraren av mjukvaran en pungspark. Att dom inte ens kan åstakomma buggar som drabbar alla samtidigt....suck Så min ilska är kanaliserad på B2B/Heypokers mjukvara.... Citera
robster80 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Grattis Chcar! Du spelade mycket bra fram tills jag åkte ut (RedLobster). Jag såg inte slutet men det tycks ju som att du fortsatte lika bra. Citera
chcar Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Tack, alla! Det var en rolig turnering att spela med djupa stackar, långa perioder och kvalificerat motstånd. Citera
joggystyle Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Tack, alla! Det var en rolig turnering att spela med djupa stackar, långa perioder och kvalificerat motstånd. håller verkligen med! Citera
HeyJohan Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Fick inte reda på förrän nu att det strulade med turneringen igår. Vilka var det som drabbades av problemet? Chcar, joggystyle och vilka? Skriv här i tråden eller PM:a mig så vi kan få kompensera er. Förbannade otyg det här... Mvh Johan Citera
joggystyle Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Fick inte reda på förrän nu att det strulade med turneringen igår. Vilka var det som drabbades av problemet? Chcar, joggystyle och vilka? Skriv här i tråden eller PM:a mig så vi kan få kompensera er. Förbannade otyg det här... Mvh Johan Jag och ReBs blev disconnectade när det va tre spelare kvar. Citera
HeyJohan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 ReBs har fått €200 på sitt konto som en ursäkt från oss. Joggystyle: PM:a mig ditt användarnamn så vi kan göra samma sak för dig. Mvh Johan Citera
Bein Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 200 är ju rätt lite egentligen... Jätte fin gest från HeyJohan men det är ju även så att de missade chansen på mer än 300 euro extra + skärmen värd 5-10k? eller...? Citera
ReBs Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Tackar Heyjohan! Du är en av dom stora anledningarna till att man spelar på heypoker. Citera
Nusseman Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 200 är sjukt mycket. Har någon annan site någonsin ersatt två av tre spelare på ett finalbord för att de inte får kontakt med servern? Citera
robster80 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 200 är sjukt mycket. Har någon annan site någonsin ersatt två av tre spelare på ett finalbord för att de inte får kontakt med servern? Håller med Citera
joggystyle Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Riktigt imponerad av Heypoker! Citera
chcar Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Snyggt jobbat, Heyjohan! ReBs och Joggystyle - ni förtjänar verkligen kompensationen! Citera
chievo85 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Sjukt EV+ o bara ställa upp o bli disconectad! Låter som en mycket bra site! snyggt jobbat heyjohan! Citera
Recommended Posts