Lirarn Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 HEJ! ÄR det någon som är intresserad att köpa KEM kort? Hittade det här det är ju 12 lekar och jag behöver inte så många så om vi går i hop blir det inte mycket frakt kostnad. Citera
Lirarn Postad 29 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2006 Ingen intresserad? Citera
chievo85 Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Shipping Cost Services Available Service Transit Time* Available to US $15.95 US Postal Service Priority Mail® Estimated delivery 2-3 days United States only Bor du i USA? Citera
deadfish Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Shipping Cost Services Available Service Transit Time* Available to US $15.95 US Postal Service Priority Mail® Estimated delivery 2-3 days United States only Bor du i USA? Shipping Cost Services Available Service Transit Time* Available toUS $15.95 US Postal Service Priority Mail® Estimated delivery 2-3 days United States only *Sellers are not responsible for service transit time. Transit times are provided by the carrier, exclude weekends and holidays, and may vary with package origin and destination, particularly during peak periods. Will ship to Worldwide. Läser man hela sidan så står det att kostanden är Shipping and Handling to Europe, UK, Global Flat pack - $37.95, 3-Packages - This is cheapest way Citera
Lirarn Postad 30 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2006 Som jag fattat det är det 38$ för allt. Det är väl inte 38$ per paket och sen är det 3 paket? Tänkte om någon klubb eller något behövde lekar och ville köpa.. jag kommer inte behöva 12st. Citera
pyret Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Ingen intresserad? Det var väl inte många rätt med den leken du hade länkat till, förutom att den var tillverkat av kem. Annars, både fel storlek och för feta index. Så du får nog svårt att hitta folk till ett 12pack. Men om du av nån anledning själv vill ha en bred lek så finns dom ju tex. på dice702 för $32.49 (2pack) inklusive frakt. Citera
Lirarn Postad 30 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2006 Är de större än andra lekar som tex. fournier 2818? Visste inte det. Och det med index. Mig spelar det ingen roll så om det är nån som vill ha med små så går det bra för mig också. Samma kille hade andra lekar med mindre index. vart ser man hur stora lekarna är? Citera
Recommended Posts