Pokemonn Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Tänkte kolla in Prima nätverket, vilken site rekommenderas? Citera
Chipleader_87 Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Nordicbet pga olika skäl - Bra Rb deal - Bra support - Ligger inom EU = skattefritt Citera
berrabb Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Bet365 Har en hyffsad bonus just nu. Bra rake om du blir medlem via vissa sidor. Citera
MajkTheBike Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Fler bud? Funderar också på att prova prima igen. Har spelat på expekt . Citera
johansen Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Battlefieldpoker har bra rakeback men sega cashouts. Citera
Bojen Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Crazy Poker, bra support, snabba cashout i alla fall till Neteller. Bra RB. Citera
Pokemonn Postad 28 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2006 OK. Fast jag ska väl antagligen se till att jag börjar spela en hel del innan jag frågar efter RB, antar att de har ett "minimikrav" eller liknande. Inga affelänkar som Ni tjänar på personligen här, då låser de bara tråden. Men var/hur får man rakeback, kommer det automatiskt som hos Pokerchamps? Citera
s7 Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 rakebackpoker.com, 40% rakeback direkt Citera
bismarc Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Nordicbet pga olika skäl - Bra Rb deal - Bra support - Ligger inom EU = skattefritt Sedan när ligger Nordicbet inom EU? Citera
Bojen Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 OK. Fast jag ska väl antagligen se till att jag börjar spela en hel del innan jag frågar efter RB, antar att de har ett "minimikrav" eller liknande. Inga affelänkar som Ni tjänar på personligen här, då låser de bara tråden. Men var/hur får man rakeback, kommer det automatiskt som hos Pokerchamps? Finns många siter som man får x antal procent hur lite du än spelar. ca: hälfen tillbaka i rake i alla fall. Nordicbets loyalitetsprogram gynner inte spelare som "bara" tex. rejkar totalt 1000$ per månad. Då kan man få dubbelt på annat håll.... Citera
Recommended Posts