jokke Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Tjenis Tänkte det vore bra om man någonstans kunde se "lagerstatus" på varorna!? Hur e statusen på följande: - W800i - Pokerbordet - iPod Nano Citera
HeyJohan Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Det vore ju onekligen det ultimata om man kunde se status på lagret 'live', men vi har ingen sådan möjlighet idag. Det är dock en sak som vi har för avsikt att införa, även om det kommer att dröja ett tag. Men självklart kan man få lagerstatus av mig - W800i: 1 st - Pokerbord: 5 st, men en container från Kina kommer om ett par veckor. - iPod Nano: 6 st Ha en riktigt trevlig kväll! Mvh Johan Citera
emilio_barzini Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 och det blir saftiga erbjudanden på borden antar jag? Citera
Prislapp Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 beställde min w800i idag, får hoppas jag var först till kvarn på den sista då Citera
Bikern Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Ja, ett erbjudande på pokerbordet vore fint...typ 4000 VIP för det.. Citera
HeyJohan Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Pokerborden ska vi köra ett riktigt bra erbjudande på så fort de kommer. Vi är mest lite oroliga att det kinesiska nyåret ska sinka leveransen, men så fort de kommer lovar vi att säga till. Mvh Johan Citera
Recommended Posts