cheunce Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Äntligen har det kommit en vettig robot i Japan. Vem vill ha en massa mesiga robotar som tror att de är olika sorters djur m.m. Ge mig istället en robot som kan kyla och hälla upp öl http://www.gizmodo.com/gadgets/gadgets/beer-pouring-robot-finally-150946.php Tyvärr verkar den bara finnas i Japan så man ska nog inte hoppas på att den kommer att kunna köpas med VIP-poäng på Heypoker Citera
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Bah! För ett bra partaj behövs bara en teknisk gizmo! Bör finnas i varje hem! /TF - tjena cheunce! Citera
parre Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 När jag läste rubriken tänkte jag "en pokerspelare som fixat en dröm-flickvän?". Istället för en snaskig porrnovell får jag läsa om en cool robot, så jag är inte direkt besviken i och för sig. Citera
cheunce Postad 27 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2006 Bah! För ett bra partaj behövs bara en teknisk gizmo! Bör finnas i varje hem! /TF - tjena cheunce! Nice med en old-school dunkvältare TF: Du har ett PM som ligger och väntar. Parre: Ledsen men QoS brukar deleta mina porrnoveller. Men detta är iofs en porrnovell för geeks som jag Citera
Andersson Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Köper man den roboten bör man också skaffa en annan robot som kan springa till kylen och hämta ölen. Citera
stitchio Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 http://robotgossip.blogspot.com/2006/01/blue-collar-robot-with-household.html Vad kommer härnäst? Grisar som flyger ? Citera
cheunce Postad 27 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2006 Köper man den roboten bör man också skaffa en annan robot som kan springa till kylen och hämta ölen. Den har ju faktiskt plats för ett par öl som den lämpligt nog även kyler Citera
Donner Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Varför inte lära den att dricka upp ölen oxå så kan robotarna festa själva medans man själv koncentrerar sig på poker. Citera
Nidot Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Eeesh, ingen som var på tekniska mässan i Stockholm i Höstas? Jag var iaf där och det var då en robot som gjorde drinkar, öppnade ölflaskor och serverade! Enda man behövde göra vart att stoppa in lite pengar och trycka på den drink/öl/dricka man ville ha så la blandade den till det och la den i ett fack man kunda hämta ut den ur. Citera
Recommended Posts