Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Eh , alltså jag har skickat 100-tals mail till bestpoker och 24hpoker men alltid samma svar , vad ska jag göra? finns det inga hopp alls??

 

Hej 123sne!

 

Jag har skicka dig ett pm angående detta! Men om du vill ta det här i tråden så kan vi göra det?

 

MVH

 

BestPoker

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Vet inte om ni har tagit upp det här redan men orkar inte kolla igenom alla sidor..men jag har ett konto på martins poker och har tänkt o skaffa ett på bestpoker nu också. Måste jag ha samma poker alias på båda klienterna då? För annars äre väll lätt att siterna börjar misstänka chip dumping osv..

Postad
Vet inte om ni har tagit upp det här redan men orkar inte kolla igenom alla sidor..men jag har ett konto på martins poker och har tänkt o skaffa ett på bestpoker nu också. Måste jag ha samma poker alias på båda klienterna då? För annars äre väll lätt att siterna börjar misstänka chip dumping osv..
Nej, du behöver inte samma alias. Däremot får du inte ha fler än 1 konto per klient.
Postad
Då var man blåst på 20 000 kr av bestpoker då, känns riktigt okej faktist. eller inte

 

Hej 123sne!

 

Trodde denna saken var avklarad men tydligen inte! Ditt konto blockades pga följande motivering av 24hNetwork:

 

Please note that your accounts in 24hNetwork has been closed due to a

serious violation of our rules: receiving chip dumping from other

players.

Our Management's decision is that your account will stay closed and

your funds have been seized.

This decision is final and is indisputable.

 

Best Regards,

Martti Aru

Poker Manager

24hNetwork

 

När jag sedan undersökte detta så fick jag följande meddelande från 24hNetwork

 

Account "gurkjavel"(123sne) is closed due to suspected to receive chip dumping from player "idestroyu"

 

Main reason for closing this account is that this person - XXX (123sne)- is proved to be involved in different scams during 2 years, including account hijacking and so on.

 

Also, if you check documents sent by this person, they are faked (numbers are changed).

 

Så jag förstår inte riktigt hur vi på BestPoker ska ha blåst dig på 20 000SEK?! Fick även just höra att du är samma person som är polisanmäld för att försökta lura en annan pokersite på samma sätt. Vi tror inte att vi måste säga så mycket mer angående detta fall.

 

 

MVH

 

BestPoker

  • 3 weeks later...
Postad

Har problem med att ta ut pengar från eran sida. Satte in pengar via mitt visa kort och ska nu ta ut pengar. är det bara att casha ut pengarna tillbaka till mitt visa?

Är dessutom tvungen att ange min banks adress, har swedbank som jag inte kan adressen till utan har anget SEB. Men som sagt är det bara att casha ut pengarna till visa kortet?

Postad
Har problem med att ta ut pengar från eran sida. Satte in pengar via mitt visa kort och ska nu ta ut pengar. är det bara att casha ut pengarna tillbaka till mitt visa?

Är dessutom tvungen att ange min banks adress, har swedbank som jag inte kan adressen till utan har anget SEB. Men som sagt är det bara att casha ut pengarna till visa kortet?

 

Hej Stiffan!

 

Det ska bara vara att casha ut till det VISA kort du satte in pengarna med.

 

Annars så får du återkomma till mig.

 

MVH

 

BestPoker

Postad
Hur lång tid tar det att få en vara levererad av er från shopen? Beställde precis en Ipod 2gb och vill ha den innan 24dec.. Det är nämligen en julklapp!

 

Hej Striker!

 

Det brukar ta upp till en och en halv vecka innan varan levereras i vanliga fall men då vi redan är i december så kan det ta lite längre tid. Men innan jul ska du ha din iPod, det räknar jag med!

 

MVH

 

BestPoker

Postad

Tjena BestPoker!

Kan du hjälpa till?

 

Jag beställde tre varor ur er shop för någon månad sedan. Inget märkvärdigt utan en keps till mig, en T-shirt till tjejen och ett par kortlekar.

 

Bestpoker G-girl T-shirt 880

Playing cards 660

Nike Mens Cap Swoosh Logo 935

 

För två veckor sedan dök avin upp. Dock hade paketets limning släppt under leveransen så gubben på affären tappade ut innehållet på golvet när jag skulle hämta brevet. Det var bara T-shirten som ramlade ut. Kepsen och kortlekarna var borta. Gubben på affären letade igenom hela lagret utan att hitta något. Jag pratade med posten men de tog inget ansvar eftersom paketet var skickat som vanligt brev.

 

23 november mailade jag er VIP-shop och frågade vänligt om råd. Inget svar.

 

29 november mailade jag igen. Fortfarande inget svar.

 

Mitt mail såg ut på detta vis. Kopia på min order bifogades såklart.

 

*******************************

Hej!

Jag hämtade ut det brev ni skickade på posten igår. Tyvärr hade klistret släppt och brevet var helt öppet. När postkillen hämtade brevet rasade T-shirten ut på golvet. Både kepsen och kortlekarna saknades. De letade på lagret men hittade ingenting.

 

Posten ersättar ingenting då brevet inte var försäkrat. Går detta att lösa på något smidigt vis?

 

*******************************

Med vänlig hälsning XXXXXXXXX XXXXXXXXX

Postad
Jag tog ut pengar i söndagen den 2/12 och har fortfarande inte fått några pengar på mitt konto. Plockade ut pengarna till mitt visa. Har du någon aning om när de kommer?

 

Mvh

MrTululo

 

Hej Stiffan!

 

Det brukar ta en till tre dagar innan pengarna är på spelarnas konto, beroende på vilken bank man är kund i. Jag ska dock ta en titt och se vad som kan ha hänt i ditt fall. Vad nickar du?

 

MVH

 

BestPoker

Postad
Hallå!

Jag ser att ni flyttar till ett annat nätverk?

Vad händer med VIPsen? försvinner de? Kanske bäst att köpa något? :)

Eller kommer de att ändras till något annat?

 

Hej Hajzy!

 

Alla VIP Poäng som spelare har samlat på sig kommer konverteras över till motsvarande antal Player Points på Ongame Network. Dessutom kommer vår VIP shop på Ongame Network vara en bättre version än den vi har idag.

 

MVH

 

BestPoker

Postad
har ni någon reload på G ?, skulle vara uppskattat

 

Hej Hampa,

 

Nu har vi en massa reloads på G! Vi kommer ha allt från $50 till $1000 på Ongame. Jag föreslår att du tar en titt nu snart när vi slår upp dörrarna!

 

MVH,

 

BestPoker

Postad

Hej! Jag har en fråga till BestPoker-representanen. Jag funderar på att göra ett uttag nu i helgen men jag är orolig över att där kanske uppstår några problem, då ni snart sätter igång med att byta till Ongame. Kan jag ta ut mina pengar nu, utan att det uppstår problem i samband med er "övergång"?

 

Tack,

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...