Gå till innehåll

Poker och geeks = sant?


toyzar

Recommended Posts

Är detta ett sammanhang eller vad tror ni? Det krävs väl nästan en viss osocialitet för att sitta 13 timmar per dag vid datorn o nöta poker?

ex. ken lennaard känns inte han som en sån kille som blev mobbad i skolan och nu ger han igen bara för han är extra bra på kortspel, därför han har sån attityd kanske? 0 taxerare som han borde straffas.. ja d va bara lite tankar ni får kommentera, svara o diskutera vidare om ni vill .. CIAO!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0 taxerare som han borde straffas..

 

Smarta människor bör straffas och idioter bör hyllas. Ja, det är ju en åsikt, även om jag är av rakt motsatt åsikt.

 

Jag är själv stor nörd, så jag stämmer väl in i din beskrivning. Dock bör jag inte straffas enligt dig, då jag betalar in en jävla massa skatt till stat och kommun. Enligt min egen åsikt borde jag straffas, för att jag är så jävla korkad och betalar in ofantligt stora summor skatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, duktiga pokerspelare kan fokusera på en sak under lång tid. I min erfarenhet så är gruppen som antagligen är mest överrepresenterad folk som hållit på med idrott eller åtminstone tävlat mycket innan. Det är rätt självklart egentligen.

 

Varför det skulle medföra social inkompetens vet jag inte riktigt. Särskilt som de också tenderar att vara rätt brighta, ha gott självfortroende och det hjälper ju för det mesta när man umgås med människor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha förlåt kom upp så mkt frågor o grejer i huvudet... jag bara sa där finns ett samband ;D mest för o uppröra lite o sånt.. själv hade jag gärna velat klara av o spela poker 12 timmar om dagen.. det är nog drömmen ändå.. kanske ska förklara om mina frågor en dag med mer ork ;D jag va bara tvungen o klämma in att ken är mysko.. haha :) gött ... nu blir d bara yrare o yrare kan nån ta bort d här :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha förlåt kom upp så mkt frågor o grejer i huvudet... jag bara sa där finns ett samband ;D mest för o uppröra lite o sånt.. själv hade jag gärna velat klara av o spela poker 12 timmar om dagen.. det är nog drömmen ändå.. kanske ska förklara om mina frågor en dag med mer ork ;D jag va bara tvungen o klämma in att ken är mysko.. haha :) gött ... nu blir d bara yrare o yrare kan nån ta bort d här :D

 

Kul att du ville "uppröra lite o sånt" samt så låter det inte så kul att sitta vid en dator 12 timmar per dag och klicka på musen med samma sak hela tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha förlåt kom upp så mkt frågor o grejer i huvudet... jag bara sa där finns ett samband ;D mest för o uppröra lite o sånt.. själv hade jag gärna velat klara av o spela poker 12 timmar om dagen.. det är nog drömmen ändå.. kanske ska förklara om mina frågor en dag med mer ork ;D jag va bara tvungen o klämma in att ken är mysko.. haha :) gött ... nu blir d bara yrare o yrare kan nån ta bort d här :D

 

Kul att du ville "uppröra lite o sånt" samt så låter det inte så kul att sitta vid en dator 12 timmar per dag och klicka på musen med samma sak hela tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sägs om att ta en fråga i taget?

En stunden påstår du att Ken var mobbad i skolan och kort därefter skriver du att du hatar nolltaxerare.

Varför spelar du poker då? För att ge igen på din svenskalärare som sa att du var usel?

 

Härligt att dissa nån för dålig svenska och säga svenskalärare när det heter svensklärare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag oxo.. men jag har bara levt i 19 år .. saken e .. pokerproffs verkar tro att landet byggs upp av sig själv för dm är så egoistiska o pengafanatiska.. sen kan ni få älska ken lennaard om ni vill men han är fortf ett jävla svin :)

 

o sen den personen som frågade hur ken hade gett igen, genom o va duktig på kort? --> jag skrev att jag menade hans överlägsna attityd mot andra. jesus läs innan diss ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...