Zalon Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Yes...här diskuterar vi övriga grejer som kan vara bra att lösa. Just nu: Ett annat problem är main eventen och max antal platser. Jag vill helst att vi får med så många spelare som möjligt, men 16 är verkligen max hos mig. Finns många lösningar. Man skulle t ex kunna köra heat eller försöka hitta en större lokal (för mer än 40 personer). Alla förslag accepteras (men ett villkor för nästan alla gäller att jag har större delen av ansvaret). Shams tycker att jag ska hitta ett annat alternativ än soffan som sittplatser, någon annan som tycker att det är jobbigt att sitta i soffan? Jag har, som en del vet, köpt en bordskiva men behöver något att ställa skivan på. Några förslag på intelligenta lösningar? uppdatering: eventuellt fixat Om ni har några idéer eller synpunkter som inte platsar i nån annan tråd kan ni posta det här. Citera
Buffe Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Jag har inga problem med att sitta i soffan iaf, den står ju där ändå liksom. När det gäller bordsskiva så tycker jag att du borde ställa den på Prick, du har ju ändå 10 dagar på dig att träna honom att stå helt still... Allvarligt talat, varför kan inte skivan ligga på ditt vanliga soffbord? Det är ju lagom höjdnivå för soffan iaf. Citera
Zalon Postad 25 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2006 tack för dina kommentarer, Ulf! skivan är mycket större än bordet och det blir lite för lågt. jag har en nödlösning som jag inte direkt gillar och det är att använda databordet. Blir massa flytt och sånt så det är typ plan G. Citera
Drdunkel Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Dude, jag sa ju at tjag hade ben att låna ut. det går an med soffan, även om vi skaffade stolar måste man ställa undan soffan. vilket är pest och pina. //shams "if you were any softer you'd be lactating" - Cletus Van Damme Citera
Zalon Postad 27 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2006 Ok. Ska till ikea på söndag och kollar på billiga stolsalternativ. Jag gillar inte heller soffan. Citera
NorthQ Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 wow satsar mkt pengar hoppas du har användning för dom nån gång i framtiden Citera
Zalon Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2006 Visste inte vilken tråd jag skulle posta i ... men iaf, det blir inget till helgen även om jag gissar att de flesta var med på det ... Citera
Recommended Posts