cazacu Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Hejsan.. tänkte på att det rejkas 3$ i varje pott på 50/100 NL, likaså på 25/50 osv. men på vilken nivå kan man komma ner i där det fortfarande tas ca 3$ i rake? Jag menar att det måste svida för dom i de lägre nivåeran oerhört mer än dom som lirar 50/100 NL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Ju högre level desto mindre spelare raken roll men du har samtidigt inte lika stor edge över dina motsåndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 På $2/4 NL når man maxrake väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wharic Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Det beror helt och hållet på vilka pokerrum det gäller också. Kolla runt på deras hemsidor så hittar du nog information. Eller så gör man som jag och skickar ett mail och frågar varför det inte står på deras hemsida och hur stor raken egentligen är. Svaret jag fick var "Vi kan försäkra er om att vi tar ut samma rake på samtliga bord". Det var på betandwin och deras rake på microborden är förbannat hutlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts