pozz2 Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 o hur kul e de för mig att skryta om vinsten här sen om ingen av er va me i den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Fan jag som precis skulle till gymet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M_G Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 2300 snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Jag hör väl till dom 10 % som tyckte det var korkat som vanligt, har hänt varje gång dom har haft en stor freeroll för oss svenskar, dom som inte spelar och inte är på siten borde inte få reda på den, nu reggar sig folk bara för att spela. Jag tycker det e korkat iaf Håller fullstöndigt med. Är man inte på siten i vanliga falla ska man fan inte dit när det bjuds något gratis heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Jag hör väl till dom 10 % som tyckte det var korkat som vanligt, har hänt varje gång dom har haft en stor freeroll för oss svenskar, dom som inte spelar och inte är på siten borde inte få reda på den, nu reggar sig folk bara för att spela. Jag tycker det e korkat iaf Håller med till fullo. Ett alternativ hade ju varit att bara trogna kunder fått vara med men party verkar inte riktigt tänka så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Föreslår att trådskaparen byter namn på tråden till "potodds", nu har inte ens 10% av deltagarna pris. Lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jerzan Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Synd att det blev så ruskigt många tillsist Men jag önskar er alla lycka till! ska bli intressant att se hur man ligger bland de tighta svenskarna Återigen Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Tycker det var ett jäkla whine på er om att så många fler blev reggade pga denna tråden. Tror inte den bidrog med så jäkla många. Själv är jag tacksam eftersom jag hade missat det annars. Hoppas jag klonkat ut alla som inte gillade denna tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
styris Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 WTF!!! de är 11 dar kvar tills den går av helt plötsligt-. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magzter Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Jag hör väl till dom 10 % som tyckte det var korkat som vanligt, har hänt varje gång dom har haft en stor freeroll för oss svenskar, dom som inte spelar och inte är på siten borde inte få reda på den, nu reggar sig folk bara för att spela. Jag tycker det e korkat iaf Håller med till fullo. Ett alternativ hade ju varit att bara trogna kunder fått vara med men party verkar inte riktigt tänka så.. Ni har inte en tanke på att party kanske har som syfte att locka nya kunder lr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Haha, shit vad vissa tänker EV. Spänn av lite va, lite motstånd från pokerforum är väl inte så farligt. Samma folk som tror det är katastrof när man säger åt en fisk att han spelade dåligt?? Nee, nu har jag reggat mig bara för vissa ville hålla det hemligt Planerar o allina en hel del i början... Har ni andra några strategier?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drohr Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Mindre än 10min kvar nu då, lycka till vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Tycker det var ett jäkla whine på er om att så många fler blev reggade pga denna tråden. Tror inte den bidrog med så jäkla många. Själv är jag tacksam eftersom jag hade missat det annars. Hoppas jag klonkat ut alla som inte gillade denna tråden! Jag håller med Gyre till fullo. Då jag såg den för ett par dagar sedan men inte reggade mig. Tack vare denna tråd han jag regga mig 9 min innan den starta Nu är det min tur att klonka Hata mig långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Det har absolut ingen betydelse om det kommer 50 eller 100 pers från forumet. Frirullen är annonserad i Aftonbladet, och många med mig går in en kvart före och reggar sig - oberoende om det stått på något forum eller ej. Lycka till allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Hoppas jag får sällskap på kryssningen av någon härifrån ikväll! Lycka till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Nån som vet vad det är för åldersgräns på kryssningen? är det 21? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Hoppas jag får sällskap på kryssningen av någon härifrån ikväll! Lycka till alla! Om du redan har vunnit en plats får jag säga grattis! Och nu har du ytterligare en anledning att vara glad, jag är nämligen ett mycket trevligt resesällskap Verkar vara lite mindre med denna gången än de tidigare turneringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 43 sec kvar, good luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 43 sec kvar, good luck! Spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Hoppas jag får sällskap på kryssningen av någon härifrån ikväll! Lycka till alla! Om du redan har vunnit en plats får jag säga grattis! Och nu har du ytterligare en anledning att vara glad, jag är nämligen ett mycket trevligt resesällskap Verkar vara lite mindre med denna gången än de tidigare turneringarna. Trevligt . Ska själv lira ikväll, men vet ej vad som gäller om jag skulle råka vinna. Kanske bättre att komma tvåa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
felix Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Lycka till alla iaf, har lyckats hamna vid ett bord där alla e frånvarande nästa så det e ju skit roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 snortajt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Lycka till alla iaf, har lyckats hamna vid ett bord där alla e frånvarande nästa så det e ju skit roligt Inte så konstigt då man fick leta på sitt bord själv. Hade torskat 2 blinds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 20 min-perioder. Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Jag åkte ut Bland de första... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts