bob_beach Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Skapar en ny diskussionstråd om vår nya lokal. Kom med förslag, tips om inventarier mm. Bla. Så är i tvungen att öppna lokalen redan till Killer-Poker. Hoppas att alla medlemmar kan stå ut med att byggnationer kommer att löpande hålla på i lokalen. Söker hanterverkare, snickare-målare-elektriker mm Undertecknad är gammal målare. Ideellt arbete krävs för att vi skall kunna få lokalen i hyggligt skick. hör av er om ni kan/vill hjälpa till. //styrelsen Citera
bob_beach Postad 22 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Kommer att lägga ut bilder på lokalen inom kort. Citera
bob_beach Postad 22 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Nu ligger det bilder ifrån lokalen på nätet. http://www.robban.se Kommentera gärna positiv/negativ kritik är välkommen. Citera
Smirre Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Tja!!! Jag tyckte att det såg riktigt bra ut.... Lite annan färg och små saker men annars så e det ok. Väldigt bra ljus. Jag kan måla, eller ska jag säga hålla i en pensel..... Försök gör en egen inredning. Lite speciellt för just klubben så man känner sig hemma när man kommer dit. Mvh Amir Citera
bob_beach Postad 22 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Självklart skall vi måla om dom fantastiska dekorativa väggarna, cowboy stuk kanske? Citera
fiveofakind Postad 23 Oktober , 2004 Rapport Postad 23 Oktober , 2004 Jag kan hjälpa till med lokalen.. Du har ju mig på MSN Robban så det är bara säga till! Citera
Moos Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 och eftersom jag e mellan två jobb, så kan jag oxå hjälpa till... har inte mkt för mig om dagarna direkt... Citera
fiveofakind Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Min Far äger ett Hyvleri så jag kan nog fixa lite bräder och sånt gratis eller till lägre pris iaf! Citera
crazybjarte Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Jag kan nog också hjälpa till med något för lokalen ska bli snyggare // Björn Citera
MatteP Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Postad 26 Oktober , 2004 Jag vill också hjälpa till! //Mattias P Citera
Recommended Posts