jelle Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Kontaktade supporten å de aktiverade mig snabbt. Dock har även jag 0 i insättningsgräns De har väl dragit i nödbromsen antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Någon vänlig som kan svara på hur länge det brukar ta att ta ut pengar till Neteller från B2B-siterna? 2-4 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Kontaktade supporten å de aktiverade mig snabbt.Dock har även jag 0 i insättningsgräns De har väl dragit i nödbromsen antar jag. Man har tydligen en limit på 2500 E med Neteller, men jag tänker inte sätta in 7000 spänn där och betala en avgift på 240 spänn när jag inte ens är säker på att jag kommer få ut bonusen. Känns som detta kan sluta hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 febreload fungerar iaf inte längre eller ännu kanske det blir då det inte är januari än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattehuggorm Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 febreload fungerar iaf inte längre eller ännu kanske det blir då det inte är januari än. d är visserligen januari redan nu Och d funkar visst på bestpoker, men koden är reloadfeb! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Kontaktade supporten å de aktiverade mig snabbt.Dock har även jag 0 i insättningsgräns De har väl dragit i nödbromsen antar jag. Man har tydligen en limit på 2500 E med Neteller, men jag tänker inte sätta in 7000 spänn där och betala en avgift på 240 spänn när jag inte ens är säker på att jag kommer få ut bonusen. Känns som detta kan sluta hur som helst. Ja, så du tar en risk att förlora 240 spänn (Eller mindre om så vill) och en chans att få 5000. Såklart det kan sluta hur som helst, men det kan alla pokerhänder också. Tycker det verkar vara lite väl mycket gnäll över detta. Seriöst, det finns ingen bättre bonus ute. Väljer Bestpoker att förstöra det här så får vi leva med det. Visst tar man mindre risker som bonushora, men att tjata om att det är osäkert är så löjligt. Jag synar iaf 240 spänn i en 5000 pott när jag är ca 80% favorit För ca 80% chans att bonusen betalas ut är det väl MINST. B2B brukar vara snälla när dom gör misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
j-born Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 hur mycket ska man sätta in på bestpoker för max bonus på reloadfeb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Har nu fixat 1200 VIP signuped + 2 reloads blev det, hade inge mer Har mailat och frågat om de kan bekräfta att jag har fixat bonusen ska bli intressant och läsa... nämner dom inget ska jag nog köra dessa reloads igen: Reloadfeb 50% max 200E 10E/100VIP trix140 140 euro 1200 VIP trix = 140 euro reloadfeb = 120 euro helt okay om man har det tråkigt nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Har nu fixat 1200 VIP signuped + 2 reloads blev det, hade inge mer Har mailat och frågat om de kan bekräfta att jag har fixat bonusen ska bli intressant och läsa... nämner dom inget ska jag nog köra dessa reloads igen: Reloadfeb 50% max 200E 10E/100VIP trix140 140 euro 1200 VIP trix = 140 euro reloadfeb = 120 euro helt okay om man har det tråkigt nån dag Vad gjorde du sa du? Orkar inte leta igenom tråden, men var det inte någon som skrev att bonusen kom in automatiskt på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fat_joe Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Har nu fixat 1200 VIP signuped + 2 reloads blev det, hade inge mer Har mailat och frågat om de kan bekräfta att jag har fixat bonusen ska bli intressant och läsa... nämner dom inget ska jag nog köra dessa reloads igen: Reloadfeb 50% max 200E 10E/100VIP trix140 140 euro 1200 VIP trix = 140 euro reloadfeb = 120 euro helt okay om man har det tråkigt nån dag HELVETTE MAILA INTE SUPPORTEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Har nu fixat 1200 VIP signuped + 2 reloads blev det, hade inge mer Har mailat och frågat om de kan bekräfta att jag har fixat bonusen ska bli intressant och läsa... nämner dom inget ska jag nog köra dessa reloads igen: Reloadfeb 50% max 200E 10E/100VIP trix140 140 euro 1200 VIP trix = 140 euro reloadfeb = 120 euro helt okay om man har det tråkigt nån dag HELVETTE MAILA INTE SUPPORTEN!! Spelar ingen roll hur många ggr man säger det, vissa tomtar fattar inte. Till er andra kan jag säga att bonusarna kom in på kontot ett litet tag efter att 1200 VIP var klara för en stund sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 mitt misstag, ber om ursäkt, men det står ju sajten att man ska maila när man e klar med bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 mitt misstag, ber om ursäkt, men det står ju sajten att man ska maila när man e klar med bonusen? Japp, står klart och tydligt. Reloadbonusarna skall dock komma per automatik. Posta gärna deras svar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Det beror på vilken signup bonus du har spelat. Har du spelat pokerforum.nu:s signup så får du bonusen automatiskt, men har du spelat deras 50% genom deras sida, ska du mejla dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 så pokeforum bonusen samt reload bonusarna kommer automatisakt snabbt efter man clearat?? inge 30 dagars väntande som på de flesta b2b sajterna? hur länge snackar vi om? några timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Skulle dessa koder fungera på alla B2B-skins? Eller fungerar de bara på Bestpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Skulle dessa koder fungera på alla B2B-skins? Eller fungerar de bara på Bestpoker? varför inte prova själv? EDIT: depositen går inte igenom om bonuskoden är ogiltig. så man förlorar inget på att prova. menade inte att vara dryg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 GE FAN I ATT MAILA NU, DE ÄR NACKSKOTT PÅ IDIOTER SOM FÖRSÖKER FÖRSTÖRA DEN HÄR BONUSEN har nåt min gräns för dagen och efter klockan 12 lär de gå sätta in mer va? eller efter vilken tid blir de nytt dygn oss b2b nån vet säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Skulle dessa koder fungera på alla B2B-skins? Eller fungerar de bara på Bestpoker? varför inte prova själv? EDIT: depositen går inte igenom om bonuskoden är ogiltig. så man förlorar inget på att prova. menade inte att vara dryg Hehe.. Tänkte fråga om nån redan testat annars får man väl pröva själv. Så nån som testat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Skulle dessa koder fungera på alla B2B-skins? Eller fungerar de bara på Bestpoker? varför inte prova själv? EDIT: depositen går inte igenom om bonuskoden är ogiltig. så man förlorar inget på att prova. menade inte att vara dryg Hehe.. Tänkte fråga om nån redan testat annars får man väl pröva själv. Så nån som testat då? jag har provat. funkar ej på staffpoker, martinspoker eller 24h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olalun Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 mitt misstag, ber om ursäkt, men det står ju sajten att man ska maila när man e klar med bonusen? Är ju bara att hoppas att du mailat om sign up bonusen och inte nämnt ordet r-e-l-o-a-d-b-o-n-u-s i ditt mail. Annars är du ju definitivt veckans tomte !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Skulle dessa koder fungera på alla B2B-skins? Eller fungerar de bara på Bestpoker? varför inte prova själv? EDIT: depositen går inte igenom om bonuskoden är ogiltig. så man förlorar inget på att prova. menade inte att vara dryg Hehe.. Tänkte fråga om nån redan testat annars får man väl pröva själv. Så nån som testat då? jag har provat. funkar ej på staffpoker, martinspoker eller 24h. Synd det. Hade varit fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Är det bara jag eller är NL50 på b2b sjukt tight nu Det är väl alla som ska grinda klart bonusarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 det är sjuuuuukt tight de e inte bara du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 det är sjuuuuukt tight de e inte bara du kom och spela lite 1/2 limit med mig så ska du få se nåt ännu tightare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts