Ruterkung Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Intresserade än så länge: 1. Ruterkung 2. Mogge 3. Mattehuggorm 4. daniell 5. Conspiracy Är ni andra också sugna på att lira på WPX om de fixar private table? Daniell, kan du höra lite mer med dom ifall de kan ordna det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Intresserade än så länge: 1. Ruterkung 2. Mogge 3. Mattehuggorm 4. daniell 5. Conspiracy Är ni andra också sugna på att lira på WPX om de fixar private table? Daniell, kan du höra lite mer med dom ifall de kan ordna det? wpx is fine for me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Jag är också intresserad att haka på, men det beror rätt mycket på när det blir. Jag har bara en handfull pokertimmar i veckan. Kan jag så kan jag. Så: 6. morberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Jag är gärna med, men kan tidigast nästa vecka så det kanske inte blir något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Jag tänkte själv lör/sön men vi kan ju försöka hitta ett gemensamt datum där de flesta kan. Annars slutar väl det hela med att alla sitter ensamma den dagen de kan Vi får försöka styra upp en dag då vi kan få ihop ett gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Jag kan donera lite. 7, Miami Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniell Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 wpex kunde inte fixa något bord åt oss i dagens läge andra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheJack Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 8. TheJack (Heter nått annat på worldpx såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheJack Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Full ring = privatbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 wpex kunde inte fixa något bord åt oss i dagens läge andra förslag? Segt, känns ju som att det blir prima/party då. Vad röstar ni på? Vad tycker ni om att lira lördag kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Full ring = privatbord? På prima kan man välja 2/6/8/10 platser. Vi kan ju ta 10 platser, är ju inte säkert det blir fullt ändå. Nå vad säger ni, ska vi köra på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 wpex kunde inte fixa något bord åt oss i dagens läge andra förslag? Segt, känns ju som att det blir prima/party då. Vad röstar ni på? Vad tycker ni om att lira lördag kväll? prima eller party låter bra.. jag kan på båda lördag kan jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Plussade $140 idag. Kom trea i en $10 SnG som jag testade. Hade chiplead och ställde med AQo i sb och bb blixt syanr med 74h och får färgen. Inte mycket att säga där, han går in som favorit. Sen åker jag med 98 vs Q T på 933 flop, han får rr färg. Förövrigt måste 1/2 vara sjuhelsike riggat elelr är spelarna bara där bättre för ajg kan verkligen inte vinna där. Slutade när jag backade 30BB och lirade sedan 3 st 2/4 bord(som nästan aldrig är igång, där av 1/2 liret). plussade ca 55BB. Tunna värdebets? Preflop: Jag (UTG) raise, 2 folds, Knappen trebet, SB fold, BB call, Jag call. Flop: BB bets, Jag rasie, knappen syn, BB syn (all in) Turn: Jag bet, knappen syn River: Jag bet, knappen syn Showdown: Jag Knappen BB BB är en idiot och när han betar ut flop så tycker jag det är ett perfekt läge att försöka trycka ut knappen. När han bara synar så säger han att han har AK. Var nästan 100% på att jag hade honom där. Tycker det är väldigt lätt att se på folk om de har AK/AQ eller överpar och då är det otroligt roligt att lira poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 För att dra upp cashgamet igen. Skriv om ni kan denna dag/tid om ni vill vara med. Spel: 2/4 FLT (6-10 manna) Site: Prima Dag: Lördag 29/7 Tid: 20.00 Är detta ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 9. DaPine87 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Dag: Lördag 29/7Tid: 20.00 Är detta ok? Jag kan inte, men det är som sagt ganska få tillfällen jag kan spela så ställ inte in det för min skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattehuggorm Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Jag kan inte heller då, men det kommer säkert fler gånger för mig att bygga rulle mot dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Får hopaps några kan denna tiden iallafall. Klara: Ruterkung Dapine Mogge (?) Miami (?) Jag kan inte heller då, men det kommer säkert fler gånger för mig att bygga rulle mot dig Det kommer säkert komma mer gånger, var så lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Plussade $140 idag. Kom trea i en $10 SnG som jag testade. Hade chiplead och ställde med AQo i sb och bb blixt syanr med 74h och får färgen. Inte mycket att säga där, han går in som favorit. Hmmm? Hur tänker du här? Du måste väl vara 60-40 favvo här eller? Möjligt att jag tänker fel är så sjukt bakis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Plussade $140 idag. Kom trea i en $10 SnG som jag testade. Hade chiplead och ställde med AQo i sb och bb blixt syanr med 74h och får färgen. Inte mycket att säga där, han går in som favorit. Hmmm? Hur tänker du här? Du måste väl vara 60-40 favvo här eller? Möjligt att jag tänker fel är så sjukt bakis... Vad jag har förstått så är 74 favorit mot de flesta händer, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 För att dra upp cashgamet igen. Skriv om ni kan denna dag/tid om ni vill vara med. Spel: 2/4 FLT (6-10 manna) Site: Prima Dag: Lördag 29/7 Tid: 20.00 Är detta ok? jag kan då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Plussade $140 idag. Kom trea i en $10 SnG som jag testade. Hade chiplead och ställde med AQo i sb och bb blixt syanr med 74h och får färgen. Inte mycket att säga där, han går in som favorit. Hmmm? Hur tänker du här? Du måste väl vara 60-40 favvo här eller? Möjligt att jag tänker fel är så sjukt bakis... Vad jag har förstått så är 74 favorit mot de flesta händer, eller har jag fel? Nästan rätt conspiracy, den är favorit mot ALLA händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Tänker redovisa mina liveresultat här så jag ser hur det för mig där plus att det blir lite poker i den eftersom jag nästan inte hinner lira på nätet längre. Blev lite nl/fl och jag backade 1200 kr sammanlagt. Klantade mig på nl och blåste väl ca 8 inköp direkt men tog tillbaka 4 till slut iallafall. Får ta tag i detta och skärpa mig nu. Tid: 6h 30 min Resultat: -1200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Har satt upp bordet nu, det blev ett 8 pers bord. Är det ingen mer än miami, jag, dapine och mogge som kan ikväll? Bordet heter "Pokerforums fiskar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts