slampen Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Som rubriken, helst gärna ett par som passar för en "första dejt". Citera
slampen Postad 22 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2006 ty, men vad handlar memento om ? Citera
Mockasin Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 ty, men vad handlar memento om ? Spelar roll? Förhoppningsvis behöver du inte koncentrera dig så mkt på filmen ändå. Citera
slampen Postad 22 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2006 Iofs har du rätt mockasin, måste ha varit riktigt offside när jag skrev den frågan. Anser mig själv vara: "veckans Inzaghi". Citera
Emilio Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 American Psycho? Passar bäst om du är strikt uppklädd i kostym med ett väldigt vårdat yttre vid tillfället. Din lägenhet måste vara perfektionistiskt städad. Citera
slampen Postad 22 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2006 Emilio, vill du att jag ska representera "vad fan heter snubben i förnamn" Vaughn eller. Speciellt bra är det att han är Schizofren i filmen. BTW kan snubben kanske heta Vince Vaughn ? Citera
devalanteriel Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Bara just in case ska du absolut INTE se Irréversible som första date-film, thekid försökte göra sig rolig. Någon skön feel good-film är väl det bästa, säg Totoro, Amelie eller Before Sunset. Annars, försök lista ut vad hon gillar och gå efter det. Citera
Albert Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Finns bara en film för det här tillfället: True Romance Och dom devant... påpekade så se inte Irréversible. Såg den med mor och far och ni kan ju då tänka hur jag kände mig då jag tyckte att sexscenerna i Le Grand Bleu var jobbiga att se på med mor... Citera
figure8 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 American Psycho? Passar bäst om du är strikt uppklädd i kostym med ett väldigt vårdat yttre vid tillfället. Din lägenhet måste vara perfektionistiskt städad. Och ha en spikpistol stående bakom soffan? Nä, men jag håller med devalanteriel, eller kanske Magnolia? Annars är det smart att satsa på en film med spänning, garanterad succé. Nåt i stil med The Others. (Christian Bale i American Psycho. Underbar skådis. Vince Vaughn är ett skämt) Citera
ades_va Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Beror ju helt och hållet på. Tror du att ni kommer kolla på filmen eller kommer ni sitta och prata hela tiden? Om ni kommer vara inne i filmen och sen kanske diskutera den efteråt känns Magnolia som ett bra val, Amelie är nog inte helt fel heller. Det du väljer mellan är romans eller sorglig drama, ta INTE en komedi. Jag hade gått på sorgligt drama á green mile(bara liknelse, den är nog för lång), men det är bara för att jag föredrar såna filmer Citera
thekid Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 ken park skulle oxå kunna funka om du är ute efter lite pinsamma ögonblick. Citera
kfluffie Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 American Psycho? Passar bäst om du är strikt uppklädd i kostym med ett väldigt vårdat yttre vid tillfället. Din lägenhet måste vara perfektionistiskt städad. Såg du den på Fyran nyss?? =) ken park skulle oxå kunna funka om du är ute efter lite pinsamma ögonblick. Den är också bra!! Annars rekommenderar jag Seven - Lite romantiskt ljus i filmen, fina karaktärer och bra och påkostade scener med Morgon Freeman och Brad Pitt där hon kan komma att krypa närmare dig! Alt. Någon "Sagan om Ringen"-film - Alla tjejer diggar ju den skitfilmen! "Åhh Legolas .. Åhh ditt vita hår!" Dock så tror jag att koncentrationen kommer fastna på filmen och Orlando "LättFjädern" Bloom istället för dig! Citera
Chipleader_87 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 http://www.imdb.com/title/tt0367479/ Skön rulle Fina miljöer, man drömmer sig bort, kan d bli bättre ? Citera
Stahl Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Jurtjyrkogården eller hur den stavas. Citera
thorn Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Amelie är det solklara valet. Annars finns det väl ett par sköna Woody Allen komedier som är lagom bra och lättittade. Citera
Bein Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Ridskolan! Tjej älskar ju hästar?... Alvarligt då så se lättsamma filmer som man inte behöver koncentera sig på osv. Typ Donnie Darko är ingen bra "Date" film se istället typ nån Adam Sandler rulle. eller American pie eller nån annan komedi kanske.. Citera
BjornL1491910513 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Skulle tippa på allt med Jessica Alba. Då kan du drömma dig bort från din fula date Seriöst annars skulle nog filmer som du tror hon gillar. Försök se vad hon är för en person. Gillar hon action? annars skulle jag rekommendera en bra komedi eller någon tråkigt känd rulle som Sagan om ringen Citera
Hjort Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Bara just in case ska du absolut INTE se Irréversible som första date-film, thekid försökte göra sig rolig. American Psycho är inte heller så bra idé kan jag rapportera. Råkade ta den som första biodate utan att riktigt veta vad det var på gymnasiet. Blev ingen andradate där. Pianisten är inte heller så lyckat enligt en kompis. Citera
TotalFarsa Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Tog med en date på The Matrix... Var tydligen ok med henne just då.. Tog henne ca 1,5 år och ett samboskap innan hon erkände att hon inte uppskattade filmen... Därifrån var det downhill... Nutida sambon lekte en ordlek häromdan och fick ihop följande: Fantastiska Fredrik föredrar finurlig flickvän framför fanatisk f*tta! /TF Citera
Chris_ Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Ridskolan! Tjej älskar ju hästar?... Citera
Pimpen Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Sideways eller Eternal sunshine on a spotless mind. Citera
Recommended Posts