toompa84 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Som topicen antyder är jag lite intresserad av vad ni som nyttjar solglasögon kör med för några? Jag tror att jag skulle kunna skapa mig en rejäl edge gentemot mina nybörjarpolare när vi lirar homegames, inte för att dölja mina ögon... utan just för att jag då kan studera motståndarna utan att de vet vem/vad jag kollar på. Några kriterier: -De måste ha såpass svarta glas att man inte ser igenom -De måste sitta bra så inte spelarna bredvid mig kan se in på sidan om (ungefär som skygglappar för en häst) Ser gärna tips om vart man kan tänkas inhandla samt pris, om nån har nåt tips? Tack på förhand /Tomas Citera
Emilio Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 lol. Är dom så svåra att slå dina vänner? Ne glasögon mot sina homegame polare känns ganska overkill. Oftast inte så svårt att slakta ändå. Men nu var ju din fråga om glasögon, jag har ingen aning men gå till en glasögonaffär? Citera
albin Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 jag provade några gånger men det känns så fånigt att sitta med brillor på sig bland kompisarna....Ta på dig en huvtröja och titta ner i bordet om deras blickar bränner för mycket istället.,. Citera
Pokemonn Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Solglasögon bland dina kompisar? Är du rädd för polarna eller? Den största poängen med mina homegames är att ha kul, men Ni kanske spelar om stora pengar, vad vet jag. Känns lite overkill att ta det på dödligt allvar bland polarna och ha brillor, huva, stirra i bordet, sitta tyst och inte säga något så man inte röjer något med tonen i rösten. Hur kul låter det? Citera
ladatarzan Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 -De måste ha såpass svarta glas att man inte ser igenom En ögonbindel kanske? Citera
cucaracha Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Varför inte en rånarluva och ett par skidglasögon? Citera
ades_va Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Känns som sagt lite overkill, men om du verkligen vill ha ett par är det väl bara att gå in på nån glasögonsaffär eller nått. Citera
Flodan Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 För att göra spelet lite mer rättvist så rekommenderar jag stora pilotbrillor med spegelglas, så att det inte bara är du som får en "edge" i era homegames. Citera
jack_the_dipper Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Orka. Du förstör ju hela poängen med homegames ju! Vi brukar vara ett gäng, nära vänner, som lirar lite poker. Hade det varit höga insatser och seriöst spel hade det inte varit lika kul. Nu sitter vi, lirar lite poker och har allmänt kul. Snackar skit och har trevligt. Citera
Stahl Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Som topicen antyder är jag lite intresserad av vad ni som nyttjar solglasögon kör med för några? Jag tror att jag skulle kunna skapa mig en rejäl edge gentemot mina nybörjarpolare när vi lirar homegames, inte för att dölja mina ögon... utan just för att jag då kan studera motståndarna utan att de vet vem/vad jag kollar på. Några kriterier: -De måste ha såpass svarta glas att man inte ser igenom -De måste sitta bra så inte spelarna bredvid mig kan se in på sidan om (ungefär som skygglappar för en häst) Ser gärna tips om vart man kan tänkas inhandla samt pris, om nån har nåt tips? Tack på förhand /Tomas Om du nu har nybörjarpolare, är du så kass att du måste ha solglasögon för att skaffa dig en egde mot dom? Citera
ayecappy Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 jag använder dom mot solen. fast passar inte så bra i brillor så keps är bättre men det pajjar ju frisyren. Citera
Broccoli Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Vi har en kille som använder solglasögon i mitt homegame som är Texas NL 0.10/0.20 (SEK!), och det är bara skoj tycker jag. Själv skulle jag gärna ha ett par ödleglasögon Raymer style. Citera
Fido Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Opererade ögonen i måndags och fick det perfekta paret! Så för en 20k eller så så kan jag rekommendera att bra ställe*! *Bonus att du dessutom får bra syn! Citera
t3h_h4x0r Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Lär dej spela poker och spöa dem så istället.. Citera
Eddie88 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Snubben frågar efter solglasögon..bara att rekomendera. Ska köpa ett par oakley med mp3 spelare, ganska najs kan länka produkten.. http://oakley.com/o/o2794d Citera
ades_va Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 De där oakley-brillorna ska tydligen vara rätt krass Om du nödvändigtsvis behöver nått bra skydd mot tells rekommenderar jag denna. Citera
TANDEMCYKELN Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 De där oakley-brillorna ska tydligen vara rätt krass Om du nödvändigtsvis behöver nått bra skydd mot tells rekommenderar jag denna. Länken är ju en affelänk (tog bort affetaggen i citatet). Är du så jävla dålig på poker, så att du måste posta affelänkar här? Citera
Recommended Posts