Ali G in da USA Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Jag skulle vilja ha massvis med förslag av svenska pokerböcker, då en engelsk bok inte passar just nu. Vet dock att de flesta pokerböckerna är skrivna på engelska, men någon storsäljare, kanske har översatts. Sen vet jag ju också att Dan Glimne har en bok, är den något att ha? Har hört att den sägs vara på många delar kopierad från en bra engelsk pokerbok. Låt pennan flöda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matt83 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Här finns böcker på svenska. Om du ska spela FL så är nog Internet Texas Hold'em av Hilger en bra början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Skrivit en recension på den i våran risiga skoltidning. länk till gellivare.se Visst jag är nog lite för snäll i recensionen då det inte är speciellt många pokerspelare som läser tidningen, men boken täcker rätt mycket. Felet med Dan Glimne är att det han lär ut har han själv lärt sig via andra böcker och skrivit om det på svenska. * LP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Dan Glimnes bok är faktiskt en av de bästa pokerböcker som finns, just på grund av att han tagit godbitarna från alla de andra standardverken, och kryddat med lite anekdoter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 och kryddat med lite anekdoter. Priceless. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mira Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9155233856&s=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Vinnarstrategier av Sundin/Östman är bra Kolla tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9155233856&s=1 96 kr för Ciccis bok! Den ska jag köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9155233856&s=1 Är det någon som har läst Cecilias bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Tandemcykeln - "Titeln är ännu ej utkommen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts