AxANinh0 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Läs mer här, http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=29949 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Var någonstans i Alingsås ligger lokalen? Jag känner till staden hyfsat då jag gick gymnasiet där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 #1 Vet du vart gamla lindex huvudkontor ligger? Lokalen ligger precis bakom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Tyvärr inte. Vilken gatuadress är det? Kan vara bra att känna till nästa gång jag besöker hemstaden och blir pokersugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Hehe kommer faktiskt inte ihåg. Men vet du vart Luna ligger då? det ligger 100 meter därifrån, vid stora vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 pierr när kör ni första turneirngen då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 På grund av förseningar med hemsida och lokalen så räknar jag med att de första turneringarna drar igång i mitten av februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaga Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Har ni någon adress till hemsida eller är den inte klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Tycker ni kan hoppa över försäljningsledet. Lär finnas de som är betydligt bättre på det. Bara ansträngande att hålla lager osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Hemsidan är tyvärr inte uppe än pga förseningar, men den kommer! Jag tycker det kan vara kul att testa med försäljning iallfall, går det inte så går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ruter2 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Ser fram emot den ny klubben. Tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Håller på att förhandla med expect nu. De kommer till största sanolikhet gå in och sponsra med all form av material plus förhoppningsvis priser till turneringarna. En riktigt bra nyhet alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mended Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Pierre, Hur går det med klubben? Vi står och bonkar på dörren redan.. mended Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Jag håller fortfarande på att förhandla med expekt. Det ser dock riktigt bra ut just nu, mer info kommer när allt är klart. Hemsidan är dock något försenad, kommer dröja nån vecka innan den kommer upp. Räknar med att första turneringen är igång inom en månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Goda nyheter. Efter strul, strul och åter strul kommer så äntligen hemsidan upp i början på nästa vecka! Håller fortfarande på att förhandla med expekt, det ser även här mycket lovande ut och jag tror detta kommer bli något utöver de vanliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linusl Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Hallå pierre. Hur går det för er? Tror du fortfarande att ni kommer igång i februari? // Linus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Hej Linus! På grund av förseningar med hemsidan och förhandlingarna med Expekt är den fortfarande försenad men kommer upp i veckorna! Hemsidan är uppe antingen i morgon eller torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MalinSwe Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Hej! Väntar förväntansfullt på att klubben ska starta. Har du fått till någon hemsida än? Mvh Malin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Hej Malin Sidan är uppe i denna veckan! Kommer även upp ett forum i dagarna! Har förövrigt gått ihop med de betydligt mindre föreningen Alingsås pokersällskap så de kommer hålla mindre turneringar på klubben. 20-50kronorsnivån! Mer nyheter kommer på hemsidan sen Mvh, Pierre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Då va en temporär sida plus ett forum uppe! http://www.alingsaspk.com/ Regga er gärna på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RenRob Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 "Även fast man inte vinner" Trevligt men borde det inte stå: Även om man inte vinner... Finns ytterligare några småfel rent textmässigt. Dubbelkolla sådant innan ni lägger ut det för allmänheten att läsa. Kör hårt /Ren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RenRob Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 "Även fast man inte vinner" Trevligt, men borde det inte stå: Även om man inte vinner... Finns ytterligare några småfel rent textmässigt. Dubbelkolla sådant innan ni lägger ut det för allmänheten att läsa. Kör hårt /Ren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Renrob: ursäkta. Min svenska är tyvärr inte på topp alla dagar. Hoppas du överlever. /Pierre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Hur går det med expekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Killen jag pratar med ska ringa mig nu i dagarna så ska vi bara avsluta förhandlingarna i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts