kyloxx Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 jag har kollat på både pokerstars och royal vegas poker vad som gäller när man tar ut pengar från pokerkontot. på båda klienterna behöver man ett "internetkonto" () som tex neteller... finns det NÅN sida som inte kräver ett sånt konto utan tillåter en att ta ut pengarna direkt till sitt eget konto?? * RP, tidigare "ta ut pengar från pokerkontot???" - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 jag har kollat på både pokerstars och royal vegas poker vad som gäller när man tar ut pengar från pokerkontot. på båda klienterna behöver man ett "internetkonto" () som tex neteller... finns det NÅN sida som inte kräver ett sånt konto utan tillåter en att ta ut pengarna direkt till sitt eget konto?? skaffa neteller! därifrån kan du ta ut direkt till ditt bankkonto till en avg av bara 1$! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Eller spela på B2B-nätet (exempelvis Heypoker, 24hpoker osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 eller martinspoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Av de jag provat har Ladbrokes bäst möjligheter för uttag. Många gör det väldigt komplicerat. Insättning däremot går blixtsnabbt på alla sajter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Av de jag provat har Ladbrokes bäst möjligheter för uttag. Många gör det väldigt komplicerat. Insättning däremot går blixtsnabbt på alla sajter... Man kan dock bara använda sig av en dep/with- option. Så man kan inte sätta in $$ me Neteller för att sedan casha ut till sitt bankkonto. Tycker jag är lite kass. Men det är väl standard på många sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Av de jag provat har Ladbrokes bäst möjligheter för uttag. Många gör det väldigt komplicerat. Insättning däremot går blixtsnabbt på alla sajter... Man kan dock bara använda sig av en dep/with- option. Så man kan inte sätta in $$ me Neteller för att sedan casha ut till sitt bankkonto. Tycker jag är lite kass. Men det är väl standard på många sajter. Jag har märkt det nu. Arbetar hårt med att få ut mina slantar från noble poker men det verkar svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vicwes165 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Ni rekomenderar att man ska ta ut pengar från b2b sidor. Måste man inte betala skatt då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 jag rekommenderar partypoker, de är bra. Om du sätter in valfri summa med visakort kan du göra gratis uttag till visakortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 jag rekommenderar partypoker, de är bra. Om du sätter in valfri summa med visakort kan du göra gratis uttag till visakortet. Sen är ju party riggat oxå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 vill du testa något riggat så ska du spela på mitt eurobet konto lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 vill du testa något riggat så ska du spela på mitt eurobet konto lol Gärna, va é de för lösen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 det är nog lagom tomt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legenden1 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Man kan dock sätta in via Neteller och ta ut till bankkonto på MultiPoker. Jag har dock aldrig testat att ta ut från Neteller till bank, kostar det verkligen bara 1 dollar? Vill minnas att de tog % på uttaget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Gör som jag: Ta ut så mycket som möjligt från MultiPoker (ingen avgift!) tills de stänger av den funktionen för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Man kan dock sätta in via Neteller och ta ut till bankkonto på MultiPoker. Jag har dock aldrig testat att ta ut från Neteller till bank, kostar det verkligen bara 1 dollar? Vill minnas att de tog % på uttaget stämmer 1 (en) $ kostar det att ta ut pengar från neteller till ditt valfria registerade bankkonto! sen tror jag de tar växlingsavg på 1.9% (osäker på exakta summan) men denna växlingsavgift tror jag inte du undankommer nånstans! mao fixa neteller, ni som inte har det och läs vidare i neteller tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Man kan dock sätta in via Neteller och ta ut till bankkonto på MultiPoker. Jag har dock aldrig testat att ta ut från Neteller till bank, kostar det verkligen bara 1 dollar? Vill minnas att de tog % på uttaget stämmer 1 (en) $ kostar det att ta ut pengar från neteller till ditt valfria registerade bankkonto! sen tror jag de tar växlingsavg på 1.9% (osäker på exakta summan) men denna växlingsavgift tror jag inte du undankommer nånstans! mao fixa neteller, ni som inte har det och läs vidare i neteller tråden! 1,9% x 2 får man räkna med när man tar ut från neteller. Först växlas CAD -> Euro och sen Euro -> SEK. Och den växlingsavgiften kommer du visst undan "någonstans", Multipoker t.ex har helt avgiftsfria uttag till bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 1,9% x 2 får man räkna med när man tar ut från neteller. Först växlas CAD -> Euro och sen Euro -> SEK. Och den växlingsavgiften kommer du visst undan "någonstans", Multipoker t.ex har helt avgiftsfria uttag till bank. hmm CAD? beror lite på oxå vilken valuta du har på ditt netellerkonto. vet inte hur det exakt fungerar på multipoker numera (tämglien dött skin, lr?) men förr var man iaf tvungen att spela ett antal rake händer hos dem, inga klienter gillar att bara vara "banksluss". vill bara säga att neteller fungerar mkt smidigt och tämligen billigt, man behöver inte ens skicka in körkort,visakort etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vicwes165 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Är det någon som vet ifall man måste skatta på sina vinster om man tar ut direkt från en b2b sida till sitt bankkonto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Är det någon som vet ifall man måste skatta på sina vinster om man tar ut direkt från en b2b sida till sitt bankkonto? Det finns ungefär 92 trådar som handlar om skattefrågor, prova att kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 1,9% x 2 får man räkna med när man tar ut från neteller. Först växlas CAD -> Euro och sen Euro -> SEK. Och den växlingsavgiften kommer du visst undan "någonstans", Multipoker t.ex har helt avgiftsfria uttag till bank. hmm CAD? beror lite på oxå vilken valuta du har på ditt netellerkonto. vet inte hur det exakt fungerar på multipoker numera (tämglien dött skin, lr?) men förr var man iaf tvungen att spela ett antal rake händer hos dem, inga klienter gillar att bara vara "banksluss". vill bara säga att neteller fungerar mkt smidigt och tämligen billigt, man behöver inte ens skicka in körkort,visakort etc. Kanadensiska dollar. Neteller är baserat i Kanada (Även om de numera är licensierade i GB på något vänster). Kan inte uttala mig om Netellerkonto i Euro men med dollarkonto så funkar det som jag beskrivit iaf. Ja det är väl o rekommendera o spela lite innan man cashar ut på multipoker men jag har cashat ut flera gånger utan o knappt lirat nåt alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts