Gå till innehåll

Angående Bonusen 100%!


franjini

Recommended Posts

Jag vet att denna frågan har varit upp i någon tråd innan.

Men jag söker bekräftelse.

Jag har liksom många andra blivit lurad på bonusen "100%" , om det stämmer som jag läst?

 

Jag har satt in 100€ och blev "tipsad" av en kompis. Och fick 25€.

Nu har jag spelat över 1000 vip och undrar om jag kommer få den här bonusen på 100€.

Jag valde ju Hey Poker bara för dem hade ett fint erbjudande, vore skit surt om man inte skulle få denna nu.

 

Så jag undrar om detta verkligen stämmer?

 

MVH Franjini

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

a) "bonusen utbetalas efter 30 dagar"

b) Skrev du in rätt signupcode?

 

Erbjudandena går väl inte att kombinera?

"Refer a friend" gäller när du försöker kombinera har jag för mig.

 

EDIT:

 

Hej,

Jag beklagar att ni fått vänta på svar men jag har varit borta på familjeangelägenheter under dagen (a.k.a samverkat med moderkortet).

 

Om man öppnar ett nytt konto så kan man endast nyttja EN bonus. Om man fyller i båda är det refer-a-friend som räknas.

Detta enligt uppgift från B2B idag.

 

Vi kommer att göra följande:

1. Se till att få Terms & Conditions från B2B

2. Lägga upp dessa på siten

3. Förtydliga informationen i signup-formuläret

 

Om nån av er stöter på några problem så PM:ar ni mig direkt! Jag är borta tills i morgon eftermiddag men kommer då att ta tag i alla frågor.

 

Ha en riktigt trevlig helg!

 

Mvh Johan

 

Alltså, om jag förstår det här rätt så handlar det inte om den som rekommenderar in spelare, utan om den som blir inrekommenderad.

 

Om jag som ny spelare både skriver in en polares namn i "Recommended by"-raden samt till exempel PFNU200 i signup-bonus-raden så får man endast refer-a-friend-bonusen.

 

Så det gäller att ni instruerar dem väl

 

Jag jagar en Terms & Conditions och återkommer snart med den.

 

Mvh Johan

 

Jag avskyr när jag får en känsla av att vi på grund av för dålig information får halvnöjda spelare.

PM:a mig ditt användarnamn och säg till mig när du spelat ihop 2.000 VIP så får du deposit-bonusen ändå-

Nån ordning får det allt vara

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta e ju skandal.

Fatttar dem då inte att man väljer 100% bonusen då.

Man tjänar på den vilket fall som helst förutom om man lyckas spela mellan 251-299 viphänder. Nä dettta är dåligt av Hey.

Framförallt att dem inte går ut med det på sidan. (om dem har gjort det, så fall MER TYDLIGARE)

 

Nä jag e besviken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

franjini: Det är klart att vi förstår att många väljer 100%-bonusen, men saken är den att vi inte både kan betala ut en bonus till den som drar in en ny spelare OCH en 100%-bonus till spelarna.

Det är samma riktlinjer inom hela B2B-nätverket.

 

Jag är också medveten om att det kan drabba somliga spelare som tror att de är berättigade båda bonusarna, men kontakta då mig via PM så kan vi se hur vi ska lösa det.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej. Satte in 200€ här för kanske en vecka sen och har näst intill klarat upp till 2000vip för att få bonusen. Vet också att den kommer om 30dagar efter insättningen. Men nu fick jag ett sms från heypoker som gav mig ett nytt erbjudande på sätt in 200 och få 100procent. Kan jag även få den här bonusen fast jag inte ens hunnit få första, typ det bara går att ha en bonus åt gången eller nå liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Satte in 200€ här för kanske en vecka sen och har näst intill klarat upp till 2000vip för att få bonusen. Vet också att den kommer om 30dagar efter insättningen. Men nu fick jag ett sms från heypoker som gav mig ett nytt erbjudande på sätt in 200 och få 100procent. Kan jag även få den här bonusen fast jag inte ens hunnit få första, typ det bara går att ha en bonus åt gången eller nå liknande?

 

Du behöver inte vänta på att få signupbonusen utbetald innan du börjar spela in nästa bonus. Dock måste du göra en ny insättning där du samtidigt anger den nya bonuskoden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan du göra det. Inga som helst problem :)

 

Mvh Johan

 

Hej Johan!

 

Vill bara säga att tack vare den suveräna supporten du gett och att Heypoker faktiskt är en attraktiv site så har ni fått mig som kund. Jag har haft svårt för B2B-nätverket i allmänhet men Heypoker får min insättning den här gången!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...