cOP Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Jag skulle höjt igen före floppen iaf. Sen på den fullkomligt livsfarliga floppen med alla drag i världen duger det ju inte med en miniraise. Senast där måste du ju ta beslutet om du tänker spela denna för alla pengar lr inte. Citera
psatiw Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Sen på den fullkomligt livsfarliga floppen med alla drag i världen duger det ju inte med en miniraise. De känns ju dock lite "ur spel" eftersom fi är gristight och givet spelet preflop - han sitter ju knappast på nåt annat än QQ-AA. Jag tror du gör rätt i att folda. Han lär hata sin set-träff lika mkt som du blev räddad av den. Citera
doope Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Jag har spelat mot FI ganska mycket och han gör inte det "movet" med second nuts or less.. allstå har han AA ellr bätter vilket för mig verkar osannolikt så för mig är det en easy fold... Får ursäkta den konstiga tiden men jag är i USA för 6 månader o det fuckar upp min tid Citera
Recommended Posts