nygreen Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Tja kan man ha flera konton innom b2b, har tex en på 24h och bestpoker, men skulle dock vilja göra en ny account på bestpoker ?? Går det Tacksam för svar Nygren * RP, tidigare "B2B ???" - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Ja du kan ha hur månbga konton som helst, men bara ett på varje site. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 det går väl om man gör insättningen med olika kreditkort. inte om man kör samma väl?! eller hur e de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 det går väl om man gör insättningen med olika kreditkort. inte om man kör samma väl?! eller hur e de? Det går fint att använda samma CC. Om det blir problem e-postar man supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 så man kan cleara bonusar på flera b2b sidor samtidigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 så man kan cleara bonusar på flera b2b sidor samtidigt ? JA, utan problem och utan att bryta mot några villkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 jag har gjort en ny account på bestpoker, den förra var fel upppgifter på jag han aldrig sätta in pengar på den. Kan jag då göra en ny med rätta uppgifter och sätta in pegnar utan nå strul på den nya ??? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Kan man smita från uttagsavgiften på 10€ med två konton också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 man har ju ett gratis uttag varje månad. jag brukar göra transfer mellan mina b2b konton för att på så sätt slippa den där 10 € avgiften...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Hur gör man för att överföra pengar från ett B2B konto till ett annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lill-z Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 När du har spelat ihop 200 VIP så kan du skicka till andra konton inom b2b....du går bara in på cashier och sedan på transfers, jättelätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts