bzkt Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Känns som ett konstigt läge bara, jag kommer inte att jaga bort någon, kan jag höja för värde här? Party Poker 1/2 Hold'em (6 max, 5 handed) FTR converter on zerodivide.cx Preflop: Hero is SB with , . UTG calls, MP calls, Button calls, Hero completes, BB checks. Citera
lethe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Du inte bara kan, du måste. AQo också. Efter tre limpers skulle jag nog fortfarnde höja AJo, men inte ATo. Om det var någon till limper (Vilket ju bara kan hända i FR) skulle jag inte höja AJo, men om så hela bordet limpat skulle jag höja AQo. Citera
vetgirig Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Värdebeta - får du träff så vill du ha betalt - så ta betalt direkt! BB kan mycket väl komma att lägga sig i ett sådant läge. Citera
Gyre Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Du har en hand som spelar bra i en multiway-pott så det är bara att pumpa in värde. Du förlorar antagligen rätt mycket på att inte höja här. Citera
Recommended Posts