Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Update Lägg telefonen på laddaren ett tag, sätt på tv', använd telefonen "på" tv'n, ring låssmeden, han kommer efter ett tag. Han ger dig en tång, böj galjen med den, ta sopkvasten med galjen, vält blomman med kvasten, ta upp "dirt" bakom skåpet. Där ligger jag nu update Lägg "dirt" i det bruna facket i lådan uppe på hyllan update Klipp sönder kvasten med tången. Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Okej, jag var 20 sek sen... Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Använd pliers med broomen. Släng myntet under dörren, inte för att det händer mkt men ändå.. Citera
kydyl Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Stoppa in ett strå (efter ni delat kvasten) i eluttaget, då börjar det brinna... Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Tänd på stråt som kydl sa oh stoppa det ilådans röda fack Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Sätt eld på orangea fältet på lådan. Citera
Grinder22 Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Hittar inte telefonhelvetet får inte upp ngn av lådorna Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Använd olja på lådan. Det där var ju länge sen Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Använd olja på lådan. Det där var ju länge sen Ville bara hjälpa grindern.. Citera
kydyl Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jag misstänker att det är vatten man ska ha i den blå delen av boxen, det droppar ju vatten bakom skåpet men man har inget att fånga det i... Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Det droppar vatten bakom garderoben.. Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jag misstänker att det är vatten man ska ha i den blå delen av boxen, det droppar ju vatten bakom skåpet men man har inget att fånga det i... Är på samma spår och har försökt fånga det med "straws" och allt annat men kommer fan inte på något. + Gubben på andra sidan dörren tog mitt guldmynt men ville inte ha det, han gav inte tillbaka det heller Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Börjar tidigt i morgon, så kom igen nu guys and gals! Kommer knappast sova innan detta är klart.. Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jag är klar. Tror jag på när en quote kommer som förklarar det ena och det andra. Citera
Loveless Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jag misstänker att det är vatten man ska ha i den blå delen av boxen, det droppar ju vatten bakom skåpet men man har inget att fånga det i... Är på samma spår och har försökt fånga det med "straws" och allt annat men kommer fan inte på något. + Gubben på andra sidan dörren tog mitt guldmynt men ville inte ha det, han gav inte tillbaka det heller Prova med tången på knapparna på tv:n Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Man kan bryta bort en tv-knapp med tången.Edit:sen igen.. Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Fyll knappen med vatten, häll vatten i blå fältet. Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jag misstänker att det är vatten man ska ha i den blå delen av boxen, det droppar ju vatten bakom skåpet men man har inget att fånga det i... Är på samma spår och har försökt fånga det med "straws" och allt annat men kommer fan inte på något. + Gubben på andra sidan dörren tog mitt guldmynt men ville inte ha det, han gav inte tillbaka det heller Prova med tången på knapparna på tv:n Är ju inte klart efter det. Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Se mitt förra. Inte klart efter det heller. Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Sade jag någonsin det? Citera
Recommended Posts