grotesk Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Det verkar så att inte bara jag e intreserad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Det verkar så att inte bara jag e intreserad Nej då, jag sitter här och håller tummarna jag med. Nästa EPT räknar jag med att se dig med i startfältet, Katarina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Vem f-n är anders? http://www.poker.se/images/artikel/20060120105515.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Vem f-n är anders? http://www.poker.se/images/artikel/20060120105515.jpg Vilken fin skjorta , han klär sig i den färgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Om du har lust kan du ju även ge den där Anders en puss på kinden från oss alla här på pf.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Det verkar så att inte bara jag e intreserad Nej då, jag sitter här och håller tummarna jag med. Nästa EPT räknar jag med att se dig med i startfältet, Katarina. JAG spelar inte lika bra men har lärt mig av bästa (Anders) Fast jag e nog mer som Phil HEllmuth, super försiktig Ska nog sitta och vänta på bra händer tills blindar äter upp Stack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Om du har lust kan du ju även ge den där Anders en puss på kinden från oss alla här på pf.nu. Jag har lust att göra d från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Hemskt ledsen, Katarina... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Sagan är över. Anders Andersson är ute. Efter en lång period av hopplösa kort och aggressivt spel från spelare framför honom tvingades han ställa in sina sista 1825 marker med den något mediokra handen Q8 hjärter. Han fick en syn av AJo och när floppen lades ut tändes hoppet. Där låg nämligen hjärter kung och hjärter tio. Tyvärr kom inget ytterligare hjälp och Anders åkte ut på en hedrande 52:a plats. Han ska iaf vinna WPT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Synd, men han föll med fanan i topp i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 trist att han försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Tack Nusseman och Gdaily för ett riktigt GRYMT jobb! Det känns ju som om man är där nästan! Stående ovationer från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Okey, cry me a river! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 det här är verkligen suveränt gjort av er två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Tack Nusseman och Gdaily för ett riktigt GRYMT jobb! Det känns ju som om man är där nästan!Stående ovationer från mig! TACK ALLA SOM HJÄLPTE!!!!! Det va ändå bästa natt, alla va så underbara och gav Anders bästa stöd. TACK!!!!!!!!! God natt. Sov gott allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Kan man inte sova får man väl jobba lite... Chipcounten från dag 1b ligger uppe. Säg gärna till om vi missat nån svensk, eller felaktigt markerat nån totalt ointressant sydeurope som svensk Tillbaka till sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jag är lite slö av mig. När ni sänder imorgon har ni lust att nämna var blindsen samt avarage ligger på då och då för att få lite mer helhets bild när ni nämner stackstorleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jag är lite slö av mig. När ni sänder imorgon har ni lust att nämna var blindsen samt avarage ligger på då och då för att få lite mer helhets bild när ni nämner stackstorleken. Vi ska försöka bli bättre på det men det är svårt att hinna med allt. Ofta blir det så att vi rusar från en intressant situation till datorn för att skriva och då är det inte alltid man hinner snegla på turneringsklockan för att kolla info där. Med jämna mellanrum lägger vi ut blindschemat i tråden. Med hjälp av det och en klocka är det ju ganska lätt att själv se vad blindsen är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Med jämna mellanrum lägger vi ut blindschemat i tråden. Med hjälp av det och en klocka är det ju ganska lätt att själv se vad blindsen är Suck.. antar att jag får ta och lära mig klockan tills imorgon.. Hur var det nu.. när den stora visaren pekar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jättebra jobb!! Ville bara påpeka att ni skrivit Christer Larsson istället för Christer Johansson två gånger i chipcountsen på slutet. Det är som att blanda ihop fisken med hajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jättebra jobb!! Ville bara påpeka att ni skrivit Christer Larsson istället för Christer Johansson två gånger i chipcountsen på slutet. Det är som att blanda ihop fisken med hajen. Tyty, det ska vi ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fitandiknowit Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Har Anders Österström åkt...? Såg honom inte i chipcounten. Iofs kanske det inte var alla kvarvarande svenskar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Har Anders Österström åkt...? Såg honom inte i chipcounten. Iofs kanske det inte var alla kvarvarande svenskar där? Ja, han blev utslagen för några minuter sedan. Chipcounten är inte komplett. Det är fler svenskar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Så, hur sliter man ut en kamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts