ziddax Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Letterman är ju inte en faktashow. det är underhållning. Och visst fan var det underhållande? Bill är ju inte direkt känd för att komma med faktaspäckade argument i sin show heller? när han hade Jeremey Glick som gäst är ju ett bra exempel, tex... Citera
BigKahuna Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Själv är jag varken kristen eller konservativ, men jag gillar O'Reilly ändå. Förmodligen beror det på att hans åsikter är så inverterade de PK-svenska som det över huvud taget kan bli.. . . Jag har alltsedan högstadiet älskat USA och det gör jag än. Förmodligen för att så många svenska politiker (och vanliga svenskar) hatar USA. Mina politiska preferenser är ju extremt liberala, så USA passar ju inte in där. Men bara det faktum att jag står ensam mot en stor folksamling svenskar med PK-åsikter gör mig överlycklig. Så du menar att alla som inte sympatiserar med Bill O'Reilly och som ogillar USA gör det för att vara PK? Skitsnack. Förresten, älskar du också rasism, korruption, Hitler, dödsstraff, miljöförstöring etc bara för att en massa svenskar hatar det? Citera
Recommended Posts