garden_state Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Hur mÄnga dagar tar det att fÄ pengarna till ens konto? ( Creditcard som ni kanske förstÄr ) Kan tillÀggas att jag bara cashar ut en liten bit för att betala lite rÀkningar sÄ att inte nÄn blir tjurig Citera
Bikern Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Förut tog det 1,5 - 2 dagar, nu tar det 3 - 4 dagar Citera
garden_state Postad 14 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2006 Alright, tack för svaret lovley! Citera
fl0w Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Skönt, dÄ slapp vi bli tjuriga Citera
vafantroru Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 hur lÄng tid tar de till neteller dÄ ? Citera
HeyJohan Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Det ska gÄ inom 24 timmar om man tar ut via NETeller.  Mvh Johan Citera
Prizonic Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Jag hade tÀnkt ta ut pengar till mitt bankkonto men eftersom att jag satt in pengar med mitt VISA-kort sÄ mÄste jag Àven ta ut till detta innan jag tar ut till bankkontot. MÄste jag dÄ först ta ut till VISA-kortet och vÀnta tills jag fÄtt de pengarna innan jag kan ta ut resterande till bankkontot? Citera
Nusseman Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Nej, du kan ta ut allt pÄ en gÄng. Fyll i bÄda uttagen i samma formulÀr, sÄ rÀknas de som ett uttag och du slipper avgift för uttag nr 2. Citera
aphrodisia Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Vill bara sÀga att det tog mindre Àn 24 timmar för att fÄ utbetalt till mitt bankkontot. Snabbt och smidigt... Tack Heypoker! Citera
gapeno Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Jag sÄg att man numera kan vÀlja att ta ut pengar i ⏠och $, innebÀr detta att om man tar ut i $ slipper Netellers vÀxlingsavgift? GÀller detta i sÄna fall Àven insÀttningar? Citera
GBSkaning Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Vad Ă€r snitttiden för er? Jag tog ut för 4 dagar sedan till Neteller, men fortfarande har dom inte satt in dom...  Det tar 1 sekund att sĂ€tt in, varför ska det ta sĂ„ lĂ„ngt tid att ta ut.  Vet att detta inte rör HeyPoker utan snarare B2B, men jag tycker HeyPoker kan trycka pĂ„ dom att deras kunder klagar pĂ„ de orimliga uttagstiderna.  Jag menar, jag försöker inte ta ut âŹ5.000.000, bara âŹ500!  /A Citera
GBSkaning Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Tror nÀstan att nÄgon lÀste vad jag skrev......  Exakt 24 minuter efter mitt inlÀgg dök stÄlarna upp pÄ mitt Neteller konto!  /A Citera
Lottie Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Vad Àr snitttiden för er? Jag tog ut för 4 dagar sedan till Neteller, men fortfarande har dom inte satt in dom... Det tar 1 sekund att sÀtt in, varför ska det ta sÄ lÄngt tid att ta ut.  Vad sÀgs om att de vill tjÀna pengar pÄ rÀntan? Citera
Jeppann Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Cashouts brukade ju förr ta <24h men nu gÄr det aldrig pÄ den tiden. Iaf inte pÄ de 5 senaste cashoutsen för min del. Till Neteller alltsÄ. Ganska sunkigt tycker jag med tanke pÄ rabaldern kring nÀtverket pÄ sistonde med fel bonusar hit o bonusar dit och Unibets tillbakadragande o.s.v  Det var i vÀndan kring bestpoker som cashoutsen började ta lÀngre tid och sÄ har det förblivit. Citera
Thomas73 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Har samma erfarenhet.   Om jag tar hem pengar pÄ en mÄndag morgon sÄ finns inte pengarna pÄ kontot förrÀn fredag. Alldeles för lÄng tid i mina ögon. Citera
Shahin86 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Det Àr konstigt, för jag har tagit ut x antal tusen euro och dom har varit pÄ bank-kontot/Neteller inom 24 timmar, vilket Àr sjukt bra.  Tre-fyra dagars vÀntan Àr ju inte lÄng tid för övrigt. Citera
crillux Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hmm... TĂ€nkte ta ut lite pengar frĂ„n Heypoker till Neteller. Döm om min förvĂ„ning nĂ€r jag ska behöva betala âŹ10 för det. Varför dĂ„? Citera
Nidson Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hmm... TĂ€nkte ta ut lite pengar frĂ„n Heypoker till Neteller. Döm om min förvĂ„ning nĂ€r jag ska behöva betala âŹ10 för det. Varför dĂ„?  Du fĂ„r ta ut avgiftsfritt en gĂ„ng i mĂ„naden, annars kostar det âŹ10. Citera
crillux Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Okej, sÄ enkelt. DÄ Àr det ju bara att vÀnta. Citera
Recommended Posts