garden_state Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Hur många dagar tar det att få pengarna till ens konto? ( Creditcard som ni kanske förstår ) Kan tilläggas att jag bara cashar ut en liten bit för att betala lite räkningar så att inte nån blir tjurig Citera
Bikern Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Förut tog det 1,5 - 2 dagar, nu tar det 3 - 4 dagar Citera
garden_state Postad 14 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2006 Alright, tack för svaret lovley! Citera
vafantroru Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 hur lång tid tar de till neteller då ? Citera
HeyJohan Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Det ska gå inom 24 timmar om man tar ut via NETeller. Mvh Johan Citera
Prizonic Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Jag hade tänkt ta ut pengar till mitt bankkonto men eftersom att jag satt in pengar med mitt VISA-kort så måste jag även ta ut till detta innan jag tar ut till bankkontot. Måste jag då först ta ut till VISA-kortet och vänta tills jag fått de pengarna innan jag kan ta ut resterande till bankkontot? Citera
Nusseman Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Nej, du kan ta ut allt på en gång. Fyll i båda uttagen i samma formulär, så räknas de som ett uttag och du slipper avgift för uttag nr 2. Citera
aphrodisia Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Vill bara säga att det tog mindre än 24 timmar för att få utbetalt till mitt bankkontot. Snabbt och smidigt... Tack Heypoker! Citera
gapeno Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Jag såg att man numera kan välja att ta ut pengar i € och $, innebär detta att om man tar ut i $ slipper Netellers växlingsavgift? Gäller detta i såna fall även insättningar? Citera
GBSkaning Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Vad är snitttiden för er? Jag tog ut för 4 dagar sedan till Neteller, men fortfarande har dom inte satt in dom... Det tar 1 sekund att sätt in, varför ska det ta så långt tid att ta ut. Vet att detta inte rör HeyPoker utan snarare B2B, men jag tycker HeyPoker kan trycka på dom att deras kunder klagar på de orimliga uttagstiderna. Jag menar, jag försöker inte ta ut €5.000.000, bara €500! /A Citera
GBSkaning Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Tror nästan att någon läste vad jag skrev...... Exakt 24 minuter efter mitt inlägg dök stålarna upp på mitt Neteller konto! /A Citera
Lottie Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Vad är snitttiden för er? Jag tog ut för 4 dagar sedan till Neteller, men fortfarande har dom inte satt in dom... Det tar 1 sekund att sätt in, varför ska det ta så långt tid att ta ut. Vad sägs om att de vill tjäna pengar på räntan? Citera
Jeppann Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Cashouts brukade ju förr ta <24h men nu går det aldrig på den tiden. Iaf inte på de 5 senaste cashoutsen för min del. Till Neteller alltså. Ganska sunkigt tycker jag med tanke på rabaldern kring nätverket på sistonde med fel bonusar hit o bonusar dit och Unibets tillbakadragande o.s.v Det var i vändan kring bestpoker som cashoutsen började ta längre tid och så har det förblivit. Citera
Thomas73 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Har samma erfarenhet. Om jag tar hem pengar på en måndag morgon så finns inte pengarna på kontot förrän fredag. Alldeles för lång tid i mina ögon. Citera
Shahin86 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Det är konstigt, för jag har tagit ut x antal tusen euro och dom har varit på bank-kontot/Neteller inom 24 timmar, vilket är sjukt bra. Tre-fyra dagars väntan är ju inte lång tid för övrigt. Citera
crillux Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hmm... Tänkte ta ut lite pengar från Heypoker till Neteller. Döm om min förvåning när jag ska behöva betala €10 för det. Varför då? Citera
Nidson Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hmm... Tänkte ta ut lite pengar från Heypoker till Neteller. Döm om min förvåning när jag ska behöva betala €10 för det. Varför då? Du får ta ut avgiftsfritt en gång i månaden, annars kostar det €10. Citera
crillux Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Okej, så enkelt. Då är det ju bara att vänta. Citera
Recommended Posts