GÄ till innehÄll

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Postad

Jag hade tÀnkt ta ut pengar till mitt bankkonto men eftersom att jag satt in pengar med mitt VISA-kort sÄ mÄste jag Àven ta ut till detta innan jag tar ut till bankkontot. MÄste jag dÄ först ta ut till VISA-kortet och vÀnta tills jag fÄtt de pengarna innan jag kan ta ut resterande till bankkontot?

Postad

Jag sĂ„g att man numera kan vĂ€lja att ta ut pengar i € och $, innebĂ€r detta att om man tar ut i $ slipper Netellers vĂ€xlingsavgift? GĂ€ller detta i sĂ„na fall Ă€ven insĂ€ttningar?

Postad

Vad Àr snitttiden för er? Jag tog ut för 4 dagar sedan till Neteller, men fortfarande har dom inte satt in dom...

Det tar 1 sekund att sÀtt in, varför ska det ta sÄ lÄngt tid att ta ut.

Vet att detta inte rör HeyPoker utan snarare B2B, men jag tycker HeyPoker kan trycka pÄ dom att deras kunder klagar pÄ de orimliga uttagstiderna.

Jag menar, jag försöker inte ta ut €5.000.000, bara €500!

/A

Postad
Vad Àr snitttiden för er? Jag tog ut för 4 dagar sedan till Neteller, men fortfarande har dom inte satt in dom...

Det tar 1 sekund att sÀtt in, varför ska det ta sÄ lÄngt tid att ta ut.

Vad sÀgs om att de vill tjÀna pengar pÄ rÀntan?

Postad

Cashouts brukade ju förr ta <24h men nu gÄr det aldrig pÄ den tiden. Iaf inte pÄ de 5 senaste cashoutsen för min del. Till Neteller alltsÄ. Ganska sunkigt tycker jag med tanke pÄ rabaldern kring nÀtverket pÄ sistonde med fel bonusar hit o bonusar dit och Unibets tillbakadragande o.s.v

Det var i vÀndan kring bestpoker som cashoutsen började ta lÀngre tid och sÄ har det förblivit.

Postad

Det Àr konstigt, för jag har tagit ut x antal tusen euro och dom har varit pÄ bank-kontot/Neteller inom 24 timmar, vilket Àr sjukt bra.

Tre-fyra dagars vÀntan Àr ju inte lÄng tid för övrigt.

• 2 weeks later...
Postad
Hmm... TĂ€nkte ta ut lite pengar frĂ„n Heypoker till Neteller. Döm om min förvĂ„ning nĂ€r jag ska behöva betala €10 för det. Varför dĂ„?

Du fĂ„r ta ut avgiftsfritt en gĂ„ng i mĂ„naden, annars kostar det €10.