Gå till innehåll

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Postad

Jag hade tänkt ta ut pengar till mitt bankkonto men eftersom att jag satt in pengar med mitt VISA-kort så måste jag även ta ut till detta innan jag tar ut till bankkontot. Måste jag då först ta ut till VISA-kortet och vänta tills jag fått de pengarna innan jag kan ta ut resterande till bankkontot?

Postad

Vad är snitttiden för er? Jag tog ut för 4 dagar sedan till Neteller, men fortfarande har dom inte satt in dom...

Det tar 1 sekund att sätt in, varför ska det ta så långt tid att ta ut.

Vet att detta inte rör HeyPoker utan snarare B2B, men jag tycker HeyPoker kan trycka på dom att deras kunder klagar på de orimliga uttagstiderna.

Jag menar, jag försöker inte ta ut €5.000.000, bara €500!

/A

Postad
Vad är snitttiden för er? Jag tog ut för 4 dagar sedan till Neteller, men fortfarande har dom inte satt in dom...

Det tar 1 sekund att sätt in, varför ska det ta så långt tid att ta ut.

Vad sägs om att de vill tjäna pengar på räntan?

Postad

Cashouts brukade ju förr ta <24h men nu går det aldrig på den tiden. Iaf inte på de 5 senaste cashoutsen för min del. Till Neteller alltså. Ganska sunkigt tycker jag med tanke på rabaldern kring nätverket på sistonde med fel bonusar hit o bonusar dit och Unibets tillbakadragande o.s.v

Det var i vändan kring bestpoker som cashoutsen började ta längre tid och så har det förblivit.

• 2 weeks later...
Postad
Hmm... Tänkte ta ut lite pengar från Heypoker till Neteller. Döm om min förvåning när jag ska behöva betala €10 för det. Varför då?

Du får ta ut avgiftsfritt en gång i månaden, annars kostar det €10.