Bjorn_ Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Crypto £1/2 Hold'em (10 handed) SB är en tät och hyffsat bra spelare. Preflop: Hero is BB with A A 8 folds, SB calls, Hero raises, SB calls Höjer med hopp om en LRR. Flop: T 3 T (4 SB) (2 players) SB checks, Hero bets, SB calls Autobet. Turn: 4 (3 BB) (2 players) SB checks, Hero bets, SB calls Känns fortfarande som ett autobet även om det nu finns möjlig färg. River: J (5 BB) (2 players) SB checks, Hero ??? Vågar man värdebetta rivern här? Troligtvis är jag ju favorit att vinna handen, men knappast om jag blir synad va? /Bjorn Citera
Gyre Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Jag tror inte du får syn av en hand du slår över 50% av gångerna där. Dessutom diskerar du att bli bluffad av en check/riase är du bettar om Fi får för sig att göra ett sånt move. Citera
Saint_Bjorn Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Troligen blir du nersynad av ett svagt hjärter medan ett sämre par troligen viker ner. Dvs finns ingen anledning att beta. Citera
lethe Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Du behöver vara minst 60% säker på att en svagare hand synar för att våga beta här. Jag knackar bakom mot alla utom de absolut mest synbenägna idioterna. (Som då helst inte ens ska ha hört talas om c/r ryktesvägen!) Citera
Elian Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Jag tycker du får checka ut den där, men om vi vänder på det och säger att du är först att agera, hur många betar då? Citera
tikhal Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Jag tycker du får checka ut den där, men om vi vänder på det och säger att du är först att agera, hur många betar då? Alla dagar i veckan. Här visas ingen svaghet. Banzaiiii. Citera
lethe Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Jag tycker du får checka ut den där, men om vi vänder på det och säger att du är först att agera, hur många betar då? Mot alla utom de lurigaste motståndarna bet/foldar jag river här om jag är först. Citera
Recommended Posts