jaroiten Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Tycker inte att du har oddsen att syna på floppen. Han betar runt pott och då får du ca 1/2 men att fånga din flush är ca 1/5. Men du kanske var ironisk?Fånga min flush 20%? Det är faktiskt både turn och river kvar. Mot en hand som AK är det 60%-40% till AKs fördel där.. ok, tänkte på en gata i taget. Såg inte att Fi var så short stacked men då kunde du lika väl tryckt in degen på floppen för att få honom all in. Ser igentligen ingen ide med att trycka in där. Ifall jag träffa min färg kommer han nog inte folda sina sista euro, men har jag tur så checkar han turn och jag får jaga färgen helt gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Tycker inte att du har oddsen att syna på floppen. Han betar runt pott och då får du ca 1/2 men att fånga din flush är ca 1/5. Men du kanske var ironisk?Fånga min flush 20%? Det är faktiskt både turn och river kvar. Mot en hand som AK är det 60%-40% till AKs fördel där.. ok, tänkte på en gata i taget. Såg inte att Fi var så short stacked men då kunde du lika väl tryckt in degen på floppen för att få honom all in. Ser igentligen ingen ide med att trycka in där. Ifall jag träffa min färg kommer han nog inte folda sina sista euro, men har jag tur så checkar han turn och jag får jaga färgen helt gratis.. Träffar du din färg och han mot förmodan lägger sig (inte så troligt som du säger men ändå) har du gjort en syn på floppen utan att ha oddsen på din sida. Du behöver hans extra 10€ för att synen på floppen ska vara ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 dubbel post.. sry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Tycker inte att du har oddsen att syna på floppen. Han betar runt pott och då får du ca 1/2 men att fånga din flush är ca 1/5. Men du kanske var ironisk?Fånga min flush 20%? Det är faktiskt både turn och river kvar. Mot en hand som AK är det 60%-40% till AKs fördel där.. ok, tänkte på en gata i taget. Såg inte att Fi var så short stacked men då kunde du lika väl tryckt in degen på floppen för att få honom all in. Ser igentligen ingen ide med att trycka in där. Ifall jag träffa min färg kommer han nog inte folda sina sista euro, men har jag tur så checkar han turn och jag får jaga färgen helt gratis.. Träffar du din färg och han mot förmodan lägger sig (inte så troligt som du säger men ändå) har du gjort en syn på floppen utan att ha oddsen på din sida. Du behöver hans extra 10€ för att synen på floppen ska vara ok. Ok, nåja spelet var kanske marginellt fel. Men i alla fall inget megatomtigt spel som mina utdragna bordskamrater ville få det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Vad har skett Jaroiten? Börja skriva igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 5 Mars , 2006 Rapport Share Postad 5 Mars , 2006 Det sista vi hörde från grabben var ju J9 handen så jag antar att han gulade till slut =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 5 Mars , 2006 Rapport Share Postad 5 Mars , 2006 Väääldigt tveksamt, jaroiten är i alla fall bland dem på forumet som har vunnit mest stadigt enligt hans resultatrapporter så jag tror inte han gulat direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 5 Mars , 2006 Rapport Share Postad 5 Mars , 2006 Han kanske gick all in på att Finland skulle spöa Sverige i hockeyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 Jag tog ett brejk under slutet av OS som jag skrev tidigare i tråden och hann väl typ backa €400 innan dess. Och efter OS var klart stack jag på skidsemester till Åre. Och här har jag en jäkligt kass internet uppkoppling (snor grannens bredband, och bryts av lite då och då), men ändå lyckats tilta bort ungefär €200 till. Så ligger totalt €600 från BR topp, men ska hålla mig borta från spel tills jag är hemma igen. Man tiltar ju rejält när ens topset foldas med mycket redan investerat i potten.. Jaja, borde inte spela med så kasst internet och skall inte heller göra det. Och hoppas jag kan bli klar med HeyPoker reloaden så snabbt som möjligt. För HeyPoker är typ den enda sida jag backat på och det har jag gjort vid alla mina 3 gånger jag clearat bonus där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 För HeyPoker är typ den enda sida jag backat på och det har jag gjort vid alla mina 3 gånger jag clearat bonus där.. Vadå, du spelar väl på b2b vilket som? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 För HeyPoker är typ den enda sida jag backat på och det har jag gjort vid alla mina 3 gånger jag clearat bonus där.. Vadå, du spelar väl på b2b vilket som? Jo, men skinnet verkar tilta mig mer än någon annan sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 PF-jaroiten fyller 1 år idag, WOHO! Firar med att lira en freeroll! Orkar inte lira för cash med kasst internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Hur länge till ska du vara borta och ha dåligt internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Några dagar till... men får se hur jag gör med dagboken... känner inte för att börja skriva här igen. Men misstänker att jag får suget tillbaka när jag väl börjar lira och sätter lite 2-outare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clemens Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Vet du nåt ställe där Argentina ger 10 ggr eller mer på fotbolls-VM? Brukar spela på unibet och dom ger 9, men eftersom jag tänkte sätta en tusing så är ju varje decimal i odds man kan hitta en enkel slant att tjäna in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 http://www.betfair.com/ ger 11 gånger. Kanske finns ännu högre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Några dagar till... men får se hur jag gör med dagboken... känner inte för att börja skriva här igen. Men misstänker att jag får suget tillbaka när jag väl börjar lira och sätter lite 2-outare.. Du måste gambla lite och spela lite högre, testa Nl2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 20 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Okej nu är jag åter "hemma" i Vasa efter att ha spenderat lite tid hos föräldrarna i Sthlm och varit uppe i Åre och åkt skidor. Råkade dock läsa mitt horoskop i Expressen igår och stod att jag inte skulle ha någon tur med spel och dobbel så tyckte att det var onödigt att bränna stålar på pokern så väntar med comebacken tills imorgon.. Har inte lirat mycket poker under den senaste månaden pga den skitiga internetuppkopplingen jag hade uppe i Åre. Lite lire blev det dock och backa väl ca €200 på B2B och lyckades få upp $50 som jag fått gratis av Party Poker till $220. Så imorgon inleder jag nog med att cleara €400/2k VIP bonusen på b2b och lirar $22 SnGs på Party.. Fick in ett skönt surebet på ishockey kvalserien under mitt pokeruppehåll dock.. Fick alltså Leksand och Södertälja till 3.75 hos Unibet och MIF till 10, SAIK till 12, Rögle till 75 och Bofors till 150 hos NordicBet. Sammanlagt satsa jag ca €1370 och vinner hur det än slutar €1856 så blev nästan €490 gratis stålar.. Drar som sagt igång pokerlirandet imorgon, är dock inte säker på att jag orkar bokföra allt som jag gjorde förrut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 22 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 KLONK Fixa hem en 618 pers $33 turnering på PartyPoker just. Splitta i och för sig baserat på chipcount med 5 kvar. Men fick hur som helst $3169 och första pris låg på $4k och andra på $2,7k så jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrAnton Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 KLONK Fixa hem en 618 pers $33 turnering på PartyPoker just. Splitta i och för sig baserat på chipcount med 5 kvar. Men fick hur som helst $3169 och första pris låg på $4k och andra på $2,7k så jag är nöjd. Grattis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Ouh härligt =) Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Fick alltså Leksand och Södertälja till 3.75 hos Unibet och MIF till 10, SAIK till 12, Rögle till 75 och Bofors till 150 hos NordicBet. Sammanlagt satsa jag ca €1370 och vinner hur det än slutar €1856 så blev nästan €490 gratis stålar.. Fan detta måste jag sätta mig in i lite bättre.Finfina pengar för helsike. Måste börja bonushora lite poker också,aldrig kommit in i det.Har faktiskt bara tagit en bonus och den var inte max på 24h när jag signade där. + ett grattis förstås till party vinsten.Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
melcor Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Grattis till Partyvinsten! Riktigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Grattis till partyvinsten!! Btw, kan du säga till nästa gång du hittar ett sådant där trevligt surebet? Har precis börjat pyssla med sportsbetting lite lätt, och bättre än sådär har jag aldrig sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Grattis till vinsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts