Myssion Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Och det värsta av allt är att du skulle kunna hitta en och annan idiot som faktiskt skulle ta emot filen och låta den bli installerad... sant... Citera
Phew Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Och det värsta av allt är att du skulle kunna hitta en och annan idiot som faktiskt skulle ta emot filen och låta den bli installerad... Exakt! Döp om filen till PockerTracker_Crack.exe eller nåt liknande och dela ut den på DC++. Vips har den spridits till massor av snåljåpar som hellre lägger 3 timmar på att leta piratkopierade program än att betala några hundringar för en laglig version. Citera
Hakflem Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Programmet funkar så att det automatiskt ställer en fråga i chatten "What do you have, please tell me! Pretty please with sugar on top?" Sen med den fina uppmaningen så får man allt som oftast ett ärligt svar tillbaka. Det funkar kanonfint, jag lovar! /Jack Lint, Gwent, S. Wales Citera
Rotoroberts Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Jag tror att alla pokersidor har snackat ihop sig om det här programmet för att så småningom få upp bättre rake. Sedan efter ett tag så försvinner alla pengar, från dem som har använt det här oseriösa programmet, från deras kontom. "Hur kunde det där gå till, det var ju bara lite enkelt fusk?!" Skämt åsido... Undrar om det finns något liknande till live-spel. F.e. har du ett homegame hemma så sätter du upp kameror så att du ser den andres kort, för att sedan se deras kort utan att de andra ska märka det, så har du tagit på dig en lins på ögat om ger dig all information du behöver Vad trött man är vid den här tiden egentligen... Citera
Kissemisse Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Jag har provat det och det funkar. Dock bara på Primapoker. Har iaf tjänat in programmet som jag fick pröjsa $1000 för. Antingen är det han som gjort sidan, eller så vill han att någon skall testa och kolla om det fungerar. Förutom att innehållet inte är seriöst så kan man se på språket att det är en larvsida. Online skriver man ju, inte on-line. Citera
Sagge Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Förutom att innehållet inte är seriöst så kan man se på språket att det är en larvsida. Online skriver man ju, inte on-line. Precis!! Jag tyckte det lät jättebra och skulle precis köpa programmet när jag såg on-line och då gick det upp ett ljus för mig! Hade det inte varit för det så skulle nog varenda sate gå på det!!! Citera
pnyxtr Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Det är många som skriver on-line, och det är inte fel. http://dictionary.reference.com/search?q=online Citera
Sagge Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Det är många som skriver on-line, och det är inte fel.http://dictionary.reference.com/search?q=online Så du menar att sidan är seriös? Hmmm.. då blir det nog till att lägga lite pengar på det i alla fall. Jag återkommer med rapport om hur det gått!!! Citera
Recommended Posts