Petra Dalberg Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Hej. Mitt namn är Petra Dahlberg och jag pluggar journalistik. Jag ska nu skriva ett reportage om poker och skulle därför vilja komma i kontakt med någon spelare i Sthlm. Helst någon som spelar mycket och ofta. Ditt namn behöver inte nämnas om du inte vill det. Låter det intressant så maila mig på; petra.dahlberg.tollare@folkbildning.net * RP - QoS * Citera
JEPpoker Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Är det ett plus om man är spelberoende, fattig och ensamstående? Citera
flibben Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Något du borde skrivit in i din "efterlysning" är vad för spelare du är ute efter, vill du ha någon som spelar skyhögt, på hobby nivå eller någon som spelar relativt lågt men ändå överlever på det. Ett tips är också att du läser in dig lite om poker om du inte redan är insatt. (duh, det känns väl rätt så självklart, men jag kan inte låta bli att nämna det efter hur mycket man läst i tidningar av folk som inte ens bemödat sig med att lära sig dom mest grundläggande reglerna) Citera
Albert Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Helst någon som spelar mycket och ofta. ??? Säker på att det var journalistik? Citera
Bergenbauer Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 ??? Säker på att det var här du skulle fråga om det? Skämt åt sido.. Bor inte i stockholm och jag är ingen pokerspelare. Eller proffs.. Eller.. Jaja, skit samma! Citera
Recommended Posts