theflyinggentleman Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Någon som vet om man kan föra över pengar från en spelsida till en annan? Citera
theflyinggentleman Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 det kostar att använda nettler väl? Citera
cOP Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 att flytta pengar via neteller är gratis på de flesta sidor. Citera
theflyinggentleman Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 kostar det något att skaffa nettler? Citera
z4___ Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Att skaffa neteller konto är gratis, det är efter det att du börjar använda diverse tjänst som neteller tar en mindre administrativ avgift. Citera
theflyinggentleman Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 och är den kostnad per gång? Citera
scouserandy Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Har du förstått vad NETeller är? Det är en slags bank du har på nätet. Med denna bank är det lätt och smidigt att föra över dina pengar mellan dina olika pokerkonton. Ett smidigt sätt när du tillexempel jagar olika bonusar. EDIT: Den enda kostnaden är väl att du kan förlora i växlingskurs om du tillexempel har ditt NETeller konto i $ men vill föra över till B2B som tex kör med €. Annars brukar det vara gratis på de flesta ställen. Kolla gärna här om du vill veta mer: Allt om Neteller! #3 Citera
theflyinggentleman Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 Okej... jag inte helt säker på vad det var för något Tack för alla svar Citera
scouserandy Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Okej... jag inte helt säker på vad det var för någotTack för alla svar Kolla min EDIT ovan Citera
Zeberdeee Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Oke jag undrar oxå en sak...Det kostar altså inget att föra pengar mellan olika sajter men det kostar när man ska casha ut pengarna?`har jag förstått rätt? Citera
ayecappy Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Oke jag undrar oxå en sak...Det kostar altså inget att föra pengar mellan olika sajter men det kostar när man ska casha ut pengarna?`har jag förstått rätt? jupp. pokersajt > neteller och tvärtom är gratis. Neteller > ditt bankkonto/uttag i automat är avgifter. Citera
scouserandy Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Finns tonvis om NETeller på forumet bla. NETeller FAQ'en eller Allt om Neteller! #3 tråden. Enjoy! Citera
theflyinggentleman Postad 14 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2006 Har precis användt neteller för att föra över pengar och jag undrar hur lång tid det tar? Jag har överfört från party poker... Citera
TANDEMCYKELN Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Har precis användt neteller för att föra över pengar och jag undrar hur lång tid det tar? Jag har överfört från party poker... Från Party till NETeller tar det 1-24 timmar. Citera
Recommended Posts