Vallgrei Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Drinking in L.A. - Brann van 3000 Citera
Donner Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Luniz - I got 5 on it...om inte det är ett one hit wonder ger jag fan upp.. n1 Citera
eurythmech Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Drinking in L.A. - Brann van 3000 Dom har haft fler hits än denna eminenta låt. Själv skulle jag vilja säga Imani Coppola, både Legend of a cowgirl och I'm a tree, men det faller ju på sin egen orimlighet Citera
LOVEBOAT Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm är heller ingen one hit wonder. Försök igen. Citera
Skanke Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 4 Non Blonds - What's Up Varför skriva en låt som förekommit tidigare i tråden... Pillan Wiberg - it´s such a privelige..... Citera
TotalFarsa Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Jag hoppas innerligt att James Blunt är en one hit wonder... Tyvärr lär jag ha fel... /TF Citera
thrasher Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 4 Non Blonds - What's Up Varför skriva en låt som förekommit tidigare i tråden... Pillan Wiberg - it´s such a privelige..... För personen skrev "Four non blondes - What's going on gillade jag också. " och dom heter 4 non blondes och låten heter What's up, ok? =) men sure jag kan provida med White Town - Your woman också om det får dig att må bättre. Citera
eurythmech Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Jag hoppas innerligt att James Blunt är en one hit wonder... Tyvärr lär jag ha fel... /TF Jag intalar fortfarande mig själv att allt bara är en ond dröm. Citera
Kotoryu Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Mungo Jerry - In The Summertime är oslagbar i kategorin One Hit Wonders. Citera
Skanke Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 4 Non Blonds - What's Up Varför skriva en låt som förekommit tidigare i tråden... Pillan Wiberg - it´s such a privelige..... För personen skrev "Four non blondes - What's going on gillade jag också. " och dom heter 4 non blondes och låten heter What's up, ok? =) men sure jag kan provida med White Town - Your woman också om det får dig att må bättre. Jag skulle bara retas för jag var på det humöret . Det är fler låtar som förekommer flera gånger... Citera
dropbass Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Richard Dybeck - Du gamla, du fria Citera
Chris_ Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Jag hoppas innerligt att James Blunt är en one hit wonder... Tyvärr lär jag ha fel... /TF Jag intalar fortfarande mig själv att allt bara är en ond dröm. Det är så mycket värre än så. Citera
slampen Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Wheatus ( Tror det stavas så)-Teenage Dirtbag Citera
hnat Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Lemon Tree med... kan de hetat Fools Garden? Citera
Saint_Bjorn Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Silent Lucidity med Queensryche (var bättre innan den låten och sämre efter) Citera
onehitwonder Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 En hel tråd om mig! Kul Citera
cab19 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Silent Lucidity med Queensryche (var bättre innan den låten och sämre efter) Queenryche one hit wonder? Kommer iofs inte ihåg om låtarna var med på listorna men hela operation mindcrime plattan är ju hittar.Topp 10 album någonsin enligt mig. Håller dock med om att efter Empire skivan så har dom tappat ordentligt. Citera
Recommended Posts