Ruterkung Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Erik Sagström Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Jens Jadback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcus_marcus Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Ken Lennard, Mikael Westerlund och Cecilia Nordenstam! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Legato, Ayhan och Alex... ungefär. Äh, det finns ju så många. Inga överspända typer kommer in på min listad dock, utan folk med humor och självdistans... Bollen kanske, han visar ju alltid att poker är roligt, så ska det vara! Man TACKAR !!! MVH Bollen Na, bollen var lite för jobbig I Grebbestad, han satt på mitt bord o försökte sno mina blinds hela tiden Ne men Bollen är en riktigt skoj typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 helt överlägset är Sagge "thegiant" .. iallefall som människa Fins det fler Sagge där ute? Fins det fler "tomtar" därute som inte förstod vad deras namn betyder? För inte kan du väl mena mig, inte kan väl jag ha kommit in på denna lista (även om det inte var som spelare utan som människa) (Hoppas hopps hoppas hoppas hoppas hoppas) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Erik Sagström tror jag nog han tänkte på..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
regista Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Nej, "thegiant" e Sargon Ruya (stavning?) inte Sagström.. Jag tycker Bengt Sonnert e grymt duktig och Ken e kul. Stackars stackars Ken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Nej, "thegiant" e Sargon Ruya (stavning?) inte Sagström.. Jag tycker Bengt Sonnert e grymt duktig och Ken e kul. Stackars stackars Ken Som sagt, en "tomte" Men men, jag fick vara glad en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 ken!! Han är ju stört skön, vilken image. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Bengan och Fuat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Ken Lennard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DirtyKalsing Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Konstigt att ingen har nämt en lirare som Lars Kjestrup,svensk mästare 4 ggr och em mästare induviduelt i år,kan ju inte vara helt värdelös då eller ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Ken är min favorit Tätt följd av kniven och bollen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axlsson Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Sebastian Söderberg är en riktig höjdare annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gurkansvenne123 Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Muppen Ken=Aldrig Sveriges bästa spelare heter Joakim Geigert o han spelar 0.10/0.20 Det är min favvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ganty66 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Erik Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Mandell Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Fraes helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Erik Sagström och Mikael Thuritz (felstavat?) Riktigt sköna lirare, även William som gick bra i WSOP... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Min favorit är den som förlorat mest pengar till mig och råkar vara svensk (varför nu nationaliteten skulle spela någon roll i de här sammanhangen). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Daniel Negreanu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Daniel Negreanu När blev han svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lianinho Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Utan tvekan Nalle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Utan tvekan Nalle Tycker också han är skön. Fast han verkar bara prestera när han är riktigt, riktigt laddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Har alla helt missat när Peter Eichardt dricker ur Cecilia Nordenstams svettiga högklackade skor på Dolce Vita? Givetvis blir man favorit efter ett sånt stolletilltag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 bollen o tiltovic genomgoda gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts