jdenilson Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Jag har på mina hundra senaste sessioner endast slutat på plus i fem sessioner. Detta har självfallet inneburit att jag torskat rejält med deg.... men nu har det slagit mig att herren kanske bara vill pröva mitt mod... han vill se om jag har råg i ryggen... Frågan är alltså: Ska jag tolka detta som ett tecken på att jag ska spela på ännu högre limiter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pimpen Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Frågan är alltså: Ska jag tolka detta som ett tecken på att jag ska spela på ännu högre limiter? Jag hoppas verkligen att du skojar. Annars kanske du vill träna på lite 1 on 1 spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jdenilson Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Ja, men det går ju snabbare att spela tillbaka det jag förlorat om jag går upp några nivåer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Som sagt, om du inte skojar så råder jag dig till att ta ut pengarna du har kvar och sluta spela poker. Gå upp i nivå för "att vinna tillbaka" är bland det sämsta man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Rolig du är jdenilsson! Hoppas att du blir avstängd snart så man slipper dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jdenilson Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Jag förstår inte... om jag går ner i taxa tar det ju toklång tid innan man vunnit tillbaka, men går man istället upp går det ju mycket snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan1986 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Men tänk om du skule förlora 2 ggr i rad med AK på högre nivå.. Dyrt.. Jag förstår inte... om jag går ner i taxa tar det ju toklång tid innan man vunnit tillbaka, men går man istället upp går det ju mycket snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jdenilson Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Jag kanske får tänka om då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 De här megaroliga posterna måste du filat på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts