Slegr Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Okej, har lite problem och få ut handhistorik så jag knåpar ihop en egen så bra jag kan. NL 50 på pacific, jag har ganska nyligt satt mig så jag har inte så stenkoll.. men på pacific brukar det vara ganska slaskigt. Jag sitter på knappen med QQ, stackdjup i parentesen. UTG+1 ($37) raisar från $0.50 till $1 UTG+2 ($35) callar $1 fold fram till mig JAG ($49) raisar upp till $6 - raisar ganska rejält imo, 12x bb SB ($250) cold-callar $6 - här börjar jag ana oråd, en kille som sitter med 5 inköp och som inte gjort nått för att påvisa att han är en galning eller kass dom ~10 händer jag suttit vid bordet callar en sån raise i sämsta position.. AA/KK klockor börjar ringa. BB ($65) cold-callar $6 UTG+1 ($37) callar UTG+2 ($35) callar Så vi är fem som ser floppen med $30 i potten FLOP: 10-6-4 rainbow - en helt ofarlig flopp.. SB checks BB checks UTG+1 checks UTG+2 går all-in med $29 - potbet alltså Nu är det alltså upp till mig, vad göra? Jag har $43 kvar i stacken och SB och BB täcker mig. Citera
freggan85 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Tryck in stålarna. Ha i åtanke att det ändå är pacific du lirar på. Verkar konstigt att sätta han på AA/KK, möjligtvis AK om han är kompetent många vinnare som synar med den handen där. Killen som betar pott har en grymt bred HD med flertalet händer som du slår och inte många som är bättre än din. Citera
jozoa Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Känns vekt att lägga QQ där, speciellt med tanke på att du lirar på Pacific, så ställ in degen och hoppas på JJ eller liknande hos fi. Citera
tikhal Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Instämmer med alla. Pacific, pusha! Citera
Recommended Posts