Vertical Mind Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Nån som har lite "skills" av den sorten? Vet ju att det finns en del magiker på forumet. Har letat en del men inte hittat nån internetsite i ämnet, nån som kan upplysa mig om någon? // Johan Citera
Largo-Sama Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag är också väldigt fascinerad av den konsten. "Magiker" brukar dock inte avslöja någonting för oss dödliga. Citera
LOVEBOAT Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag har varit rätt okej och är väl fortfarande duglig. Bättre än Worm i Rounders i alla fall, även om det inte säger så mycket. Om du vill lära dig så är det bara att beställa några instruktionsvideor på nätet och nöta dem. Nåt speciellt du vill veta? Citera
Largo-Sama Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag har varit rätt okej och är väl fortfarande duglig. Bättre än Worm i Rounders i alla fall, även om det inte säger så mycket. Om du vill lära dig så är det bara att beställa några instruktionsvideor på nätet och nöta dem. Nåt speciellt du vill veta? Känner du till några titlar? Citera
cucaracha Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag har varit rätt okej och är väl fortfarande duglig. Bättre än Worm i Rounders i alla fall, även om det inte säger så mycket. Om du vill lära dig så är det bara att beställa några instruktionsvideor på nätet och nöta dem. Nåt speciellt du vill veta? Hur blockerar man slag mot huvudet sen när man blivit påkommen? Citera
Dahlberg Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Det är ju meningen att man inte ska bli påkommen Citera
freggan85 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag har också haft en hyfasd skill på området iaf vad gäller basedealing. Aldrig något jag gör när jag spelar seriös poker, av klara anledningar. Men däremot är det riktigt kul att freaka nån i typ chicago utan insatser, ge dem ett fyrtal och dig själv stegflurren Citera
Ziggy Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Kolla in den här liraren! http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/four-card-trick-p1.php Citera
cAshville Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/four-card-trick-p1.php Ja de där var ju inte allt för dåligt Skulle dock inte bjuda hem killen på lite cashgame om han så vore blind Citera
Jennez Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag har lyckats klura ut hur han gör det där med spadertian och första gången han visar en kung kan man också se hur han gör. Hur han sedan visar upp fyra kungar är dock förbannat sjukt! Citera
omni Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Det är ju bara 2 kungar, ruter kung och klöver kung, förbannat bra gjort förövrigt Citera
adde_snoppskalle Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Var väl rätt skicklig på det med trolleri, men just "mechanic" style kunde jag inte. Visst kan man ge sig själv och andra typ fyrtal och skit, men inte så att det ser ut som att man blandar vanligt. Angående videon så är det hela inte så high tech. Första delen med tvåorna är basic, andra delen med tiorna funkar på ungefär samma princip. kungarna är den enkla delen...kolla efter riktigt noga när han visar kungarna och se om ni lyckas klura ut vad han gör. Citera
adde_snoppskalle Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 nu hann omni dock avslöja det med kungarna innan jag postat mitt Citera
flibben Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 oh, ja kungarna förstår man om man tittar och tänker lite extra, sjukt snyggt gjord ändå :] Citera
Stridsman Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Offtopic men tycker det skulle vara läskigare att bjuda hem denna kille på poker, Man vet ju aldrig riktigt vilket fönster han kliver in genom. http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/window-magic-p1.php?fromrelated=1 Citera
granath Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Offtopic men tycker det skulle vara läskigare att bjuda hem denna kille på poker, Man vet ju aldrig riktigt vilket fönster han kliver in genom. http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/window-magic-p1.php?fromrelated=1 Uppenbart att dom är med på det. Och uppenbart att ingen trollkarl egentligen kan trolla. Det som är så facinerande är att dom kan lura publiken så pass bra oavsett hur dom går tillväga. Citera
LOVEBOAT Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Den förste snubben som ni länkar till är klart duktig, men inget avancerat krävs för tricket. Det är i princip samma grej han gör om och om igen, sen lägger han till lite extragrejer så det inte ska se enformigt ut. Den andre snubben vill jag helst inte ens uttala mig om. Vem som helst klarar det tricket med rätt gadgets. Titlar för den som är intresserad: Ninja 1 och Ninja 2 på ellusionist.com. Snubben som lär ut (Brad Christian) är grym på att få stark effekt på enkla trick och duktig på att lära ut också. Citera
Recommended Posts