Heartland Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Hej. Är för tillfället inte beredd att punga upp pengar för PO eller PT och undrar därför om någon vet ett program som fungerar med b2b? vill gärna ha statistiken "live" * RP, kompletterar med B2B - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Vilka betalprogram finns det då som funkar med B2B? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Jag lirade hem Pokeroffice från Noblepoker. Tog några timmar, inte direkt jobbigt. Krävs 200 raked hands, sitt på ett par NL-bord så tar det inte lång tid. Vet inte om PO funkar med B2B dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 PO fungerar inte med B2B. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Vilka betalprogram finns det då som funkar med B2B? PT tillsammans med HHgetter (tror jag att det heter). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Vilka betalprogram finns det då som funkar med B2B? PT tillsammans med HHgetter (tror jag att det heter). Men inte på Sng's?Till er som gör PO: Fixa så det funkar till B2B, då köper jag direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Men inte på Sng's?Till er som gör PO: Fixa så det funkar till B2B, då köper jag direkt! Ingen aning. Jag brukar inte köra med tracker på sng, så jag är helt torsk där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Läste ngt om att även Game Time+ fungerar på B2B. Vilket är att föredra? Finns det fler program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 GT+ fungerar tillsammans med PT, ej separat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts