Gå till innehåll

NL - SH, Dax att gå upp i nivå, åsikter om stats.

Recommended Posts

Postad

Har lirat NL10 ett tag på prima nu och byggt upp en fin liten BR och vill nu gå upp i nivå (NL20) och vill därför ha lite åsikter om mina stats hittils. Ja jag vet att 5,6k händer inte är mycket att komma med men vill ändå ha lite åsikter.

Vet att jag ser lite väl många floppar men jobbar på det, eller kanske ser ok?

Verkar som jag är lite väl aggro kanske?

Har inte så jätte stor koll på vad alla saker står för så ni får ha överseende med att jag frågar vad ni menar ibland ;)

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/nl10_stats.JPG

* Stor bild till länk - QoS *

Postad

Kanske läser lite snabbt och har missat det bara men lirar du 10-manna eller 6-manna? (Eller något annat för den delen)

Samt som du säger så är ju 5600 händer inte mycket att gå efter men alltid en början ..

Postad
Kanske läser lite snabbt och har missat det bara men lirar du 10-manna eller 6-manna? (Eller något annat för den delen)

Samt som du säger så är ju 5600 händer inte mycket att gå efter men alltid en början ..

lirar SH dvs 6-max, står i topic ;)

Postad

hur vet programmet att du bluffar?

Får du inte se ngn vinst% på spelade händer?

själv spelar jag .25/.50 och brukar ligga på 50% flopps seen , fattar inte hur det kan va så hög flopp seen% känns som jag foldar hela tiden speciellt senaste veckorna.

Gå upp en nivå är ingen större skillnad på micronivåerna tycker jag största skillnaden är väl att folk väljer vilka kort dom ska spela med bättre så det går att sätta sig in lite bättre i vad dom har.

Postad
hur vet programmet att du bluffar?

Får du inte se ngn vinst% på spelade händer?

själv spelar jag .25/.50 och brukar ligga på 50% flopps seen , fattar inte hur det kan va så hög flopp seen% känns som jag foldar hela tiden speciellt senaste veckorna.

Gå upp en nivå är ingen större skillnad på micronivåerna tycker jag största skillnaden är väl att folk väljer vilka kort dom ska spela med bättre så det går att sätta sig in lite bättre i vad dom har.

Programmet (PO) ser höjningar på knappen efter att alla foldat som steal.

Min vinnst% är 16,35% WonSawFlop är 39,72%.

Jo har märkt att det är snäppet tightare, inte lika många som synar höjningar med T2s. Lättare att sätta folk på händer, fler som bettar drag och mer aggro överlag.