Gå till innehåll

Fylla på stacken väldigt ofta i No-Limit?


prediktorn

Recommended Posts

Hej!

 

Jag befinner mig just för tillfället i en nolimit period i mitt spelande. En tanke som har slagit mig är att då det är bra att ha så stor stack som möjligt, borde man då inte så fort man har en stack under inköpssumman komplettera den? Blir det isåfall inte jobbigt att hålla reda på vad man går per timme då om?

Hur gör ni med extra inköpen gott folk?

 

MVH

 

Prediktorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag brukar oxå fylla på illa kvickt för man vill ju alltid få ut max när man får en hand mot nån tomte, jag vill veta exakt hur jag ligger till i varje session och brukar använda en miniräknare för detta... bara och ta minus varje gång man gör ett inköp/påfylland så ser man enkelt hur d står till. Är de bara vinsten per timme du oroar dej för e d ju bara o skriva upp vad du har när du börjar/slutar resp hur länge sessionen pågår för att räkna ut d..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack för alla svar!

 

I fortsättningen ska jag fylla på direkt i de sällsynta fall jag skulle ha mindre än inköpet. Jag får väl föra anteckningar på ett papper och sedan addera alla inköpen efter varje timme. Pokertracker börjar bli mer och mer lockande. Blir nog ett köp efter någon vinnande pokersession.

 

MVH

 

Prediktorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...