Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Finns det någon som kollar ifall en artikel som en användare tipsar om håller måttet för att tas med i artikeldatabasen? Isåfall undrar jag vad det är för språkkrav på artiklarna. Själv föredrar jag engelska framför obegriplig danska och jobbig norska, men inga engelskspråkiga artiklar verkar finnas med. :?

Postad
I den coola tävlingen med den coola artikeldatabasen har vi sagt svenska, norska och danska artiklar, men ej engelska.

Hur kommer det sig att norska och danska artiklar anses ok, har PF.nu många norrmän och danskar som hänger på PF?

Har själv mycket svårare att förstå en Dansk eller Norsk artikel än en Engelsk

Just my thougths

Postad
Ja, det är faktiskt en hel del... och en drös finnar. Tyvärr skriver dom inte så mycket.
Vi skriver nog.. men på svenska. Annars skulle ni inte förstå! ;) Eller är det ok att skriva på finska?
Postad
Ja, det är faktiskt en hel del... och en drös finnar. Tyvärr skriver dom inte så mycket.

Har ni funderat på att ta in engelska artiklar? Jag skulle uppskatta engelska artiklar.

Angående finnar, så är jag halvfinne, men jag pratar inte ett ord finska. :)