PinkFloyd Postad 7 Januari , 2006 Rapport Postad 7 Januari , 2006 Alla eurobets cashgames är nere, så det enda som finns att lira är tours.. lirar en 5CD tour som precis började utan att ha någon som helst koll på spelet . Någon som kan berätta det absolut grundläggande bara? Vilka händer man öppnar med från vilken pos 6 handat.. och, ja, typ det. Citera
PinkFloyd Postad 7 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2006 Vad gör jag t ex när jag får handen Ac Ad 7c 10c 3c, och är på BB? Citera
fl0w Postad 7 Januari , 2006 Rapport Postad 7 Januari , 2006 Uhh, jag är ingen expert, men dra aldrig nånsin till flush eller stege, typ. Tvåpar, triss och kåkar är väl typiska vinsthänder. Citera
PinkFloyd Postad 7 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2006 rätt kul lir.. slutade 6:a o fick 110$, så svårt var det ju inte Citera
jdenilson Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Vad gör jag t ex när jag får handen Ac Ad 7c 10c 3c, och är på BB? Tänk positivt så går det bra... jag tjänade 18 miljarder förra året på det... Citera
Recommended Posts