aglo Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Game # 210853474 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Mijas" Game ended 2006-01-06 22:35:39 GMT+01:00 Players: larsjohnny (EUR 43,89 in seat 1) mystilt (EUR 126,65 in seat 2) Fionn (EUR 13,45 in seat 3) Hemdhes (EUR 102,75 in seat 4) MagicTen (EUR 68,10 in seat 5) Luckster (EUR 128,45 in seat 6) Dealer: MagicTen Small Blind: Luckster (0,50) Big Blind: larsjohnny (1,00) mystilt was dealt: 4h - 4s mystilt Call (1,00) Fionn Fold Hemdhes Fold MagicTen Fold Luckster Raise (3,50) Ingen direkt read på honom. Av det lilla jag har sett verkar han ha spelat hyffsat TAG. larsjohnny Fold mystilt Call (3,00) Synar i hopp om att floppa ett set och förhoppningsvis få bra betalt. Flop Qd - 2s - 2c Luckster Check mystilt Bet (6,00) Det känns som att han har missat två höga kort som AK eller AJ. Försöker stjäla potten. Lite halvvekt bet för en steal kanske... Luckster Call (6,00) Turn Qd - 2s - 2c - 6h Luckster Check mystilt Check Nu känns det ännu mer som att han har en missad hand. Han kan ha spelat AQ eller ett högre PP väldigt konstigt, men det tror jag inte. Vill hålla nere potten och väljer att checka. River Qd - 2s - 2c - 6h - Tc Luckster Bet (10,00) mystilt Call (10,00) Har fortfarande känslan av att han har missat sin hand. Jag tror inte att han har en tia. Måste vinna en av tre gånger för att synen ska gå jämnt ut. Väljer att visa resultatet direkt direkt på den här HHn: Luckster shows: Qs - Qh (a full house, queens full of deuces) mystilt didn't show: 4h - 4s (two pairs, fours and deuces) Luckster wins: EUR 38,95 (with a full house, queens full of deuces) Rake: EUR 2,05 Synpunkter? Undrar framförallt vad ni tycker om synen på rivern. Citera
psatiw Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Är han en TAG-spelare foldar jag alla dar i veckan efter hans flopsyn. TAG-spelare raisar inte många händer från SB som de sen checksynar floppen, checkar turn och bettar ut river med. Citera
Carbon Postad 7 Januari , 2006 Rapport Postad 7 Januari , 2006 Vad satte du honom på för hand när han synar på en sådan torr flopp? Checksyn på torra floppar från en som höjer är i 9 av 10 fall ett monster som kåk eller fyrtal. Synen på river är inget fel om du satt honom på två höga kort, även fast betet skriker value. Citera
Recommended Posts