Eddie88 Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Tänkte sätta in runt 400 dollar. Men som sagt jag avstår nog då, det finns ju andra bonus erbjudanden. visserligen tycker jag 30 % är väldigt bra. Och sen en reload på det också. Ähh får väl vänta på ep eller vanliga party. Jo jag läste det Kubo, men hittade inget konkret svar om avstängningar. Det ser ut att funka för folk. Som sagt jag har ju ep, multipoker, party och pokernow- installerat och kan spela på alla.-Playmoney på pokernow. Citera
Largo-Sama Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Min är fortfarande öppen i varje fall, men jag gjorde ju en liten specialare. Citera
NiZe Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Jag öppnade ett PokerNow-konto i morse och har ännu varken fått nåt telesamtal eller nåt konto låst (jag har Party, Empire och Multi sedan tidigare). Har spelat hem sign-up bonusen nu och fortsätter med reload:en senare idag. Jag satte in med neteller och de kör ju en egen telefonverifikation när man öppnar konto där så jag vet inte om det kanske har med det att göra. Pokersajter (eller Pay-Pro i detta fall) kanske litar mer på folk med neteller än de som sätter in med t.ex VISA. Ni som fick era konton låsta, hur satte ni in pengar? Citera
Eddie88 Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Tänkte göra som dig men vill inte ha 500 dollar beslagtaget. Citera
Papa Kubo Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Hittills har jag inte hört talas om en enda spelare som inte fått sitt frysta konto upplåst efter lite kontakt med supporten. Citera
norpx Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Jag har haft mitt konto sedan i söndags. casha precis ut signup inte avstängd än. Citera
O Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Jag har haft mitt konto sedan i söndags. casha precis ut signup inte avstängd än. Samma här, kör med samma personuppgifter på party, multi, empire, eurobet. Citera
fl0w Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Jag har gjort mitt konto på PokerNOW tidigare, kanske en månad innan bonusen kom... Gjorde då signup, betade av alla partyskins i den vändan. Satte denna veckan in cashen på pokernow-reloaden, clearade bonusen, cashade ut och gjorde en partypokerbonus på själva party. Cashade sedan ut därifrån, inga problem alls. Jag behövde inte certifiera mig på något sätt alls när jag skapade pokernow-kontot. Citera
jokern Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Hur ska jag göra för att kunna deppa med neteller? Står hela tiden att den här metoden inte går förtillfället ...? Sen, behöver jag någon speciellt kod för sign-up:en, eller kommer den automatiskt? Citera
Agent Cooper Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Har PokerNow återförenats med Partypoker eller delar de spelarbasen med det "gamla" nätverket? Citera
Ekenstar Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Har PokerNow återförenats med Partypoker eller delar de spelarbasen med det "gamla" nätverket? De är med i det "gamla" nätverket. Citera
Recommended Posts